پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پای چشم‌بادامی‌ها به پارک ملل ساری باز شد + تصاویر

چهار گردشگر چینی با حضور در پارک ملل شهرستان ساری از المان‌ها و امکانات تفریحی این مجموعه توریستی ـ تفریحی بازدید به‌عمل آوردند.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: شهروندان مرکز استان مازندران با بهره‌برداری از پارک ملل هر روز مخصوصا در تعطیلات و حتی در فصل زمستان وقت خود را در این پارک مجهز سپری می‌کنند و با تعریفی که از این پارک در بین مردم شهرهای مختلف و مخصوصا سطح کشور شده، بسیاری از مردم و مخصوصا مسافران و گردشگران را مشتاق دیدار از این پارک کرده است.

 

پارک ملل شهرستان ساری با توجه به اینکه پرچم بسیاری از کشورها را در خود جای داده و مروج فرهنگ، آداب و سنن مازندران است، مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفت و حتی در فصل زمستان گردشگران خارجی به خود می‌بیند.

 

بعد از ظهر امروز چهار گردشگر از کشور چین با حضور در پارک ملل شهرستان ساری از المان‌ها و امکانات تفریحی این مجموعه توریستی ـ تفریحی بازدید به‌عمل آوردند.

 

چانچن، شاهوآ، هان‌شو و یتی چهار گردشگر از کشور چین هستند که از پارک ملل شهرستان ساری دیدن کردند و بیش از چهار ساعت در این مجموعه توریستی حضور داشتند.

 

با توجه به اینکه هیچ مترجمی این گردشگران را همراهی نمی‌کرد، چانچن در گفت‌وگو به زبان انگلیسی با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه برای هفتمین روز در ایران قرار داریم، اظهار کرد: مردم ایران بسیار خوب و مهمان نواز هستند و در طول این چند روز بهترین رفتارها را از آنها دیدیم.

 

وی با بیان اینکه نشاط و تفریح در مردم شهرهای ایران مشاهده می‌شود و در روز تعطیل در مکان‌های عمومی در حال ورزش کردن هستند، ادامه داد: از چندین شهر کشور ایران بازدید به‌عمل آوردیم و اماکن تاریخی آن نظر ما را جلب کرد.

 

به گزارش فارس، پارک ملل شهرستان ساری در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار و به طول ۲ کیلومتر در حاشیه غربی رودخانه تجن واقع شده و دارای امکاناتی چون جزیره مصنوعی، پل کابلی معلق، فضای سبز، وسایل ورزشی، مسیر پیاده‌رو و پیست دوچرخه سواری، جت اسکی، قایق، مکانی برای ماهیگیری، خانه سنتی و پارکینگ با ظرفیت ۲ هزار خودرو است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.