پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام زاده هاشم را به آمل برگردانید/ آمل فروشان متشکریم!

مدتی از تصرف آشکار شهر دماوند به یکی از مناطق مهم و استراتژیک جغرافیای شهرستان آمل می گذرد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: مدتی از تصرف آشکار شهر دماوند به یکی از مناطق مهم و استراتژیک جغرافیای شهرستان آمل می گذرد و در این مدت با هوشیاری مردمان بیدار آمل و پی گیری رسانه های مستقل جهت بازگرداندن امام زاده هاشم آمل خوشبختانه قا‌ئم مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان ها طی نامه ای در تاریخ ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ و در یک گام عقب نشینی به نماینده مردم محترم آمل مهر تایید تابعیت منطقه امامزاده هاشم به حوزه جغرافیایی آمل زده است. با ابراز خوشحالی و احساس غرور این سوال مهم از نماینده مردم محترم شهرستان آمل محفوظ است که چرا در این مدت با همه ی خون دل خوردن تلاش قابل توجه ای نشده است تا غرور مردمان شهرمان خدشه دار نشود؟ آیا نزدیکی به انتخابات مجلس این ظن را قوت نمیدهد که نماینده برای رای آوردن پی گیر این مساله مهم ولی غفلت شده است؟

 

 

بدیهی است مهر تایید بر تمامیت شهرستان آمل برای ما مهمتر از اهداف و حرف و حدیث های سیاسی که حتی درست و قابل پیگیری باشد و ضمن خوشحالی از این رویداد و با تاکید بر این مهم که نباید دنبال مقصر بگردیم و فقط انگشت اتهام را به سوی نماینده محترم آمل نشانه بگیریم و سایر مسوولان مازندران نیز به اندازه ی عزت الله یوسفیان ملا مقصرند. در این زمان هم متذکر می شویم که این خوشحالی نباید موجب بستن چشم ها بر روی واقعیت بشود که همچنان مشکل اصلی باقی و مطالبه اصلی وجود دارد و لطیفه ی معروف دزدی خودرو و خونسردی صاحب ماشین مبنی برداشتن سند و سویچ همچنان در این مورد مصداق پیدا می کند.

 

جای سوال باقی است که قائم مقام وزیر کشور در این نامه تاکید بر مصوبه سال ۱۳۶۶کرده است که برای ما آملی ها بدیهی است که امامزاده هاشم بخشی از جغرافیای آمل از سالیان قبل بوده است. متاسفانه قام مقام وزیر در این نامه جواب این سوالات را به طور روشن نداده اند که چرا با این که امامزاده هاشم در بخش آمل واقع است تابلوی دماوند آنجا نصب شده است و چرا با عوامل جدایی امامزاده هاشم از آمل برخورد قاطع نکرده اند؟‌

 

 

از این جهت و در راستای مسوولیت اجتماعی مجددا ۴ راهکار ساده قبلی را یاداوری می کنیم تا انشالله شاهد اجرای عملی این اتفاق باشیم. چرا که فاصله قول و عمل را سالها در این شهرستان تجربه کرده ایم..

 

 

۱) دستور فرمایید تابلو “به دماوند خوش آمدید ” نرسیده به امامزاده هاشم که در جغرافیای شهرستان آمل قرار دارد برداشته شود.

 

۲) اعضای هیات امنای امامزاده هاشم هرچه سریعتر برکنار شده و اعضای جدید از استان مازندران وشهرستان آمل انتخاب شوند.

 

۳) در آمد نذورات امامزاده هاشم با مدیریت اوقاف مازندران و آمل هزینه شود.

 

۴) مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور سریعا در شبکه سراسری ، برخلاف مصاحبه تلویزیونی گذشته خود اعلام نماید براساس ادعای جناب عالی امام زاده هاشم از آمل جدا نشده است و جزو جغرافیای آمل میباشد.

 

ضمنا هـراز نـو از همه ی رسانه های مستقلی که تلاش  کردند تا قائم مقام وزیر کشور را وادار به عکس العمل نمایند تقدیر می نماید اگر چه که به آنها لقب آمل فروش داده اند اما مردم آمل به خوبی قضاوت خواهند کرد که فرزندان بی مزد و منت این دیار کهن چه کسانی هستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.