پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلنگ گاز رسانی به روستاهای بخش دودانگه به زمین زده شد+تصویر

کلنگ گاز رسانی به روستاهای بخش دودانگه به زمین زده شد

2

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، ۱۰ دی ماه ۱۳۹۴ ،  مراسم کلنگ زنی گاز رسانی به روستا های بخش دودانگه شهرستان ساری با حضور ابراهیم زاده مدیر عامل شرکت گاز استان  ، مهندس محمد دامادی  و  دکتر سید رمضان شجاعی  نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان و بخش دودانگه در شهر فریم مرکز بخش دودانگه به زمین زده شده است.

 

قرار است خط لوله گاز بخش دودانگه، به خط انتقال گاز دامغان- کیاسر – ساری متصل شود. با گاز رسانی به روستاهای محروم بخش های دودانگه و چهاردانگه امید است رونق از دست رفته به این بخش ها برگردد.

محمداسماعیل ابراهیم‌زاده در مراسم پروژه گازرسانی به یک شهر و ۵۶ روستای بخش دودانگه شهرستان ساری در جمع مردم شهر فریم، اظهار کرد: با اجرای ۳۵ کیلومتر خط تغذیه ۱۶ اینچ به طول ۳۵ کیلومتر از مازورستاق چهاردانگه به شهر فریم، ۵۶ روستای بخش دودانگه و شهر فریم از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

 

وی ادامه داد: برای اجرای این خط ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

 

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه ۵۶ روستا و شهر فریم به صورت مجزا طراحی و انتخاب پیمانکار خواهند شد، خاطرنشان کرد: برای اجرای شبکه توزیع روستایی و شهر فریم، اعتباری بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که با گازرسانی به این مناطق تا پایان سال ۹۷ بیش از ۶ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

 

وی افزود: برای گازرسانی به منطقه فریم در فاز نخست، ۷ هزار و ۴۷۶ متر شبکه توزیع و ۱۰ هزار و ۶۶۸ متر خط تغذیه اجرا خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به تلاش کارکنان وزارت نفت برای استخراج گاز از اعماق زمین در شرایط بسیار سخت، اظهار کرد: کلنگ‌زنی این پروژه حاصل چندین سال تلاش و پیگیری مسئولان اجرایی و کارکنان خدوم شرکت گاز است.

 

وی گفت: نوکری مردم را افتخار می‌دانیم و اعتقاد داریم که خدمت به مردم یک اصل مهم و ذخیره آخرت کارکنان مجموعه گاز مازندران است که به این مسئله توجه ویژه‌ای داریم.

 

 

بخش دودانگه در جنوب شهرستان ساری واقع شده دارای ۵۶ روستا دو دهستان و نزدیک به ۱۰۰۰۰ نفر جمعیت ثابت می باشد.

 

IMG_8773

 

IMG_8777

IMG_8789

IMG_8832

2 نظرات
  1. آشنا می گوید

    چه جالب !
    البته در یک مجموعه معقول ، این کار منطقی هست و درست
    اما وقتی هنوز شک وجود داره که حتی خط لوله دامغان-کیاسر-ساری-نکا ، یه کیاسر هم برسه یا نه
    چطور دوستان بقیه مسیر رو کلنگ زنی میکنند؟

  2. مطالبه گر می گوید

    اقایان اگر راست می گویند ابتدا خط لوله را از دامغان تا کیاسر و فریم تکمیل کنند و این دو شهر را گازدار کنند بعد تا ساری را ادامه
    دهند ! سیاست بازی تا کی ! مردم ۷ اسفند پاسخ می دهند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.