پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرحوم”هادی نوروزی” مرد اخلاق ،مسعود اسمعیل پور و فرزان عاشور زاده قهرمان قهرمان ورزش مازندران- سال ۱۳۹۳

نهمین مراسم برترین‌های ورزش مازندران در حالی در ساری برگزار شد که در آن ضمن معرفی دو ورزشکار به عنوان قهرمان قهرمانان استان، از هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پیروزی نیز به عنوان مرد اخلاق قدردانی شد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه:نهمین آیین تجلیل از برترین‌های ورزش مازندران شامگاه پنج‌شنبه در حالی در مجتمع دانشگاه پیامبر اعظم این شهرستان با تجلیل از ۱۱۰ ورزشکار مدال‌آور استان در مسابقات بین‌المللی برگزار شد که از شادروان هادی نوروزی کاپیتان مازندرانی تیم فوتبال پرسپولیس مازندران نیز به عنوان مرد اخلاق ورزش مازندران در سال‌جاری انتخاب و از همسر و فرزند وی نیز تجلیل به عمل آمد.

۱۳۲۱۷

این آیین در حالی با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار استان برگزار شد که مسئولان استانی و شهرستانی به پاس تلاش‌های چندین ساله ورزشکاران و قدردانی از افتخارآفرینی آن‌ها در مسابقات بین‌المللی در این همایش حضور یافتند.

 

انتخاب قهرمان قهرمانان ورزش مازندران یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی نهمین آیین تجلیل از برترین‌های ورزش استان بود که فرزان عاشورزاده قهرمان تکواندو و مسعود اسماعیل‌پور قهرمان کشتی دو نامزد این بخش بودند.

 

فرم‌های نظرسنجی که از روزهای قبل در اختیار پیشکسوتان ورزش استان قرار گرفته بود نتیجه نهایی را مشخص کرد و دو ورزشکار به‌عنوان قهرمان قهرمانان مازندران معرفی شدند.

*مدال‌آوری ۳۳۳ مازندرانی در مسابقات بین‌المللی

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این همایش، اظهار کرد: همه ما مدیون رشادت‌های شهدا هستیم و بزرگ‌ترین قهرمانان کشور، شهدا هستند.

 

حبیب حسین‌زادگان با بیان اینکه مازندران به لحاظ صیانت از کشور خط‌شکن بوده و از دستاوردهای انقلاب جانانه دفاع کرد، افزود: لشکر خط‌شکن ۲۵ کربلا قهرمان واقعی هشت سال جنگ تحمیلی است.

 

وی با بیان اینکه امروز شاهد نمونه بارزی از خدمتگزاری در حوزه ورزش هستیم، ادامه داد: ۳۳۳ مازندرانی در مسابقات بین‌المللی مدال‌آوری کردند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه ریاست جمهوری و وزیر ورزش بارها و بارها از استان مازندران به‌عنوان مدال‌آورترین استان کشور یاد کردند، تصریح کرد: مازندران یکی از استان‌های پرمدال کشور است.

 

*سهم ۴۰ درصدی مازندران در مدال‌آوری المپیک آسیایی

حسین‌زادگان با بیان اینکه در المپیک آسیایی سال گذشته ۴۰ درصد مدال‌آوری‌ها سهم مازندران بوده که جای تقدیر دارد، اظهار کرد: امیدواریم در سال‌جاری روند مدال‌آوری‌ها ادامه پیدا کند و بیشترین رکورد را بزنیم.

 

وی با بیان اینکه به لحاظ تعداد و تنوع مدال‌های ورزشی مازندران در کشور رتبه برتر دارد، افزود: ورزش کشور جهش معنادار دارد و هر روز به‌سمت جلو در حال حرکت است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه کیفیت مدال‌های به‌دست آمده پیام‌آور تلاش در این حوزه است، تصریح کرد: همه خادمان حوزه ورزش زحمت می‌کشند و این‌ها از زحمات تیمی همه خدمتگزاران نظام و کشور است.

 

این مسئول با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در حوزه فرهنگ به بالندگی برسیم باید به‌سمت حوزه ورزش گرایش داشته باشیم، افزود: مقام معظم رهبری بر تلاش در حوزه ورزش بارها تاکید کردند.

 

حسین‌زادگان دستگاه ورزش را یک نهاد تربیتی و فرهنگی دانست و گفت: تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان حوزه ورزش بهانه‌ای برای تقدیر از زحمت‌کشان این عرصه است.

 

* مازندران نگین ورزش کشور است

استاندار مازندران نیز در این آیین اظهار کرد: مجاهدت‌ها و تلاش همه‌جانبه ورزشکاران استان در میادین مختلف بین‌المللی برای نظام قابل مشاهده است و جای تقدیر دارد.

 

ربیع‌فلاح با بیان اینکه ورزش برای انسان اهمیت بسیاری دارد، افزود: مهم‌ترین موضوع برای ورزشکاران رفتار و کردار آنها است که اخلاق پهلوانی و روحیه جوان‌مردی را باید در جامعه ورزشی توسعه دهیم.

 

این مسئول با بیان اینکه اگر می‌خواهیم جامعه سالم داشته باشیم باید در زمینه ورزش سرمایه‌گذاری کنیم، ادامه داد: ورزش در جسم و روان فرد تاثیر می‌گذارد که برای جامعه ما امری ضروری است.

 

فلاح بیان کرد: ورزش موجب افزایش اعتماد به‌نفس جوانان می‌شود و ما در این حوزه نیازمند افتخارآفرینی ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی هستیم.

 

وی سرمایه‌گذاری در ورزش برای نسل‌های آینده را ارزشمند دانست و گفت: مازندران نگین ورزش کشور است و پرچم‌داری ورزشکاران مازندرانی در مسابقات بین‌المللی سبب افتخار همه مردم می‌شود.

 

*تخصیص یک درصد از بودجه کل مازندران به حوزه ورزش

 

استاندار مازندران با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های ورزشی و تقویت هیئت‌های ورزشی از سیاست‌های ما در توسعه ورزش‌های همگانی است، تصریح کرد: تشویق و حمایت از ورزشکاران را وظیفه خود می‌دانیم که باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

 

این مسئول از تخصیص یک درصد از بودجه کل استان به حوزه ورزش خبر داد و خاطرنشان کرد: مازندران نخستین استانی است که این بودجه را در اختیار ورزش قرار داد.

 

فلاح تعداد قهرمانان مازندرانی در سطح کشور را بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: کارنامه ورزشی استان مایه افتخار همه مردم و مسئولان نظام است.

 

وی بیان کرد: مازندران همیشه در زمینه ورزش جزء استان‌های پیش‌رو بوده ‌و مسئولان در سطح ملی و منطقه‌ای نگاه ویژه‌ای به این استان دارند و موفقیت‌های ورزشی در صحنه‌های مختلف این پیام را به جوانان می‌دهد که می‎شود با ورزش به رتبه‌های بالا رسید.

 

*نبود هیچ محدودیتی در واگذاری پروژه‌های عمرانی ورزشی

فلاح با بیان اینکه از اداره‌کل ورزش و جوانان استان انتظار داریم در زمینه‌های مختلف با توجه به رویکردهای علمی و فرهنگی پیشرفت داشته باشد، ادامه داد: یکی از رویکردهای دولت در استان واگذاری پروژه‌های عمرانی ورزشی به بخش خصوصی است که تاکنون در سطح کشور پیش‌قدم بوده است.

 

وی با تاکید بر اینکه مازندران برای واگذاری پروژه‌های عمرانی ورزشی به بخش خصوصی هیچ محدودیتی برای هیچ قشری ندارد، گفت: کسب ۳۳۳ مدال رنگارنگ گواه این است که مازندران استانی ورزشی است و همه مسئولان باید در جهت توسعه ورزش همکاری داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.