پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در فتنه هشتاد وهشت می خواستند به اصل نظام صدمه وارد کنند

امام جمعه چهاردانگه ساری گفت :حسادت و کینه ونفاق آنان نمی گذاشت که حقیقت را بیان کنند و برتری طلبی و فرعونیت آنها نگذاشت که تسلیم قانون و حق شوند .

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: حجت الاسلام والمسلمین یوسف تیموری استاد حوزه و دانشگاه و از علمای مشهور گلستانی در گفتگو با گلستان ما اظهار کرد: اصل فتنه و شکل گیری آن در سال هشتاد و هشت نیاز به یک بررسی مفصل و وقت کافی دارد ولی به طور فشرده می توان گفت دو عامل و انگیزه اساسی ؛ منفعت طلبی و انتقام جویی در شکل گیری فتنه هشتاد وهشت موثر بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری با اشاره به اینکه سه گروه هستند که حلقه های فتنه را شکل می دهند تصریح کرد:  طراحان ، مباشران و کارگزاران و ثالثا نخبگان بی بصیرت این حلقه را تشکیل می دهند.

 

وی افزود: در فتنه هشتاد وهشت آمریکایی ها و غربی ها ، به عنوان طراحان اصلی فتنه  نقش ایفا  کردند چون به دنبال منافع خود بوده که با انقلاب اسلامی در خطر قرار گرفته و هم می خواستند انتقام شکست های متعدد خود را در منطقه از چمهوری اسلامی بگیرند .

 

امام جمعه چهاردانگه ساری گفت:  چون دیدند نظام مقدس اسلامی توانسته از نظر علمی و نظامی با سرعت قله های ترقی را طی کرده و زمینه رشد و توسعه اقتصادی فراهم کند و توجه جهان اسلام و دیگر کشورهای مستضعف و مردم آزادی خواه را به خود جلب نماید .

 

 

می خواستند به اصل نظام صدمه وارد کنند

 

این عالم وارسته با اشاره به اینکه دشمنان با فعال کردن مزدوران داخلی و با حمایت مالی و تبلیغاتی و با بهره گیری از انقلاب مخملی و با بهانه قرار دادن تقلب در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری می خواستند به اصل نظام صدمه وارد کنند گفت :  چنانکه خودشان گفتند ؛ انتخابات بهانه است  اصل نظام نشانه است .

 

01

 

تیموری اضافه کرد: ابزار فتنه و فتنه گری ؛ دروغ ، ریا و نفاق است لذا به دروغ یازده میلیون رای اضافی نسبت به نامزد مورد نظرشان را تقلب قلمداد کردند و حال آنکه خودشان در محافل خصوصی خود می گفتند ؛ اولا در نظام اسلامی امکان تقلب نیست و ثانیا به این میزان تقلب نشدنی و امکان پذیر نیست .

 

 

وی افزود : ولی حسادت و کینه ونفاق آنان نمی گذاشت که حقیقت را بیان کنند  و برتری طلبی  و فرعونیت آنها نگذاشت که تسلیم قانون وحق شوند و عده ای هم چشم وگوش بسته به حرف های آنها گوش فرا می دادند و آتش بیار معرکه می شدند و نخبگان بی بصیرت سخنانی به زبان جاری می کردند و آتش فتنه را شعله ورتر می ساختند .

 

 

مواضع درست رهبری چهره کریه فتنه را رسوا ساخت

 

امام جمعه کیاسر اذعان کرد: رهبر عظیم الشان انقلاب با  آگاهی بخشی و بصیرت دادن به جامعه و بیان حقیقت به موضع گیری درست و صحیح و حق همه را به قانون دعوت می فرمودند و آنان را خلع سلاح و چهره کریه آنان که با شعارهای بی محتوا و سخنان بزک کرده پوشانده بودند با افشاگری های خود نمایان ساختند  وهدف آنان را که ستیز با اسلام ناب و راه امام حسین (ع)  وامام خمینی  (ره) بود برملا ساخت و به مردم آگاهی داد و روشن گری نمود .

 

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری گفت : خدای مقلب القلوب برای یاری انقلاب و رهبرمان این بنده مخلص خود دلها را دگرگون کرد و مردم خود جوش برای دفاع از انقلاب و رهبری به خروش آمدند ، در یک اقدام به جا در نه دی هشتاد وهشت حماسه ماندگار صورت گرفت وبه مردم کشورمان و همه جهانیان این پیام را داد که انقلاب اسلامی ماندگار و همیشه زنده است و فریاد برآوردند ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ، تا زنده ایم رزمنده ایم ، هرگز دست از انقلاب و امام ورهبری بر نخواهیم کشید.

واین آیه شریفه را معنا کردند ؛ ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

 

وی اظهار کرد : ولی خواص بی بصیرت و ساکتین از قطار انقلاب با سر به زمین عافیت طلبی سقوط کردند و از قافله انقلاب عقب ماندند و از چشم مردم هم افتادند ؛ هر چند بخواهند با هر ترفندی دوباره خود را بازسازی کنند و به طور مصنوعی به خود حیات مجدد دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.