پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بزرگترین پرونده تخلف بهداشتی مازندران با محکومیت دو پزشک مختومه شد

بزرگ ترین پرونده تخلف پزشکی مازندران که مربوط به تخلف دو پزشک در شهر ساری بود با ورود دانشگاه علوم پزشکی و جریمه ۵۴۸ میلیون ریالی تعزیرات حکومتی مختومه شد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان دو پزشک متخلف در با به کارگرفتن افراد فاقد صلاحیت حرفه پزشکی و دریافت تعرفه مازاد بر قانون ، مرتکب تخلف پزشکی شدند که در مجموع ۵۴۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال به صورت نقدی جریمه شدند.

مهدی عباسی افزود : این دو پرونده مربوط به یک پزشک دندانساز و یک پزشک متخصص در شهر ساری بود که تخلفشان را دانشگاه علوم پزشکی مازندران شناسایی و برای برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی ساری ارسال کرد.

وی ادامه داد : بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی ، پزشک متخلف دندانساز با ایجاد مطب و به کارگرفتن افراد فاقد صلاحیت در این حوزه فعالیت داشت که پرونده اش در شعبه هفتم تعزیرات رسیدگی و تخلف محرز شد.

عباسی گفت : این دندانپزشک متخلف ضمن پرداخت جزای نقدی به توبیخ کتبی با درج در پرونده پزشکی نیز محکوم شد و حکم صادره نیز در حال اجراست.

وی افزود : پرونده پزشک متخلف متخصص در شهر ساری نیز به دلیل دریافت حق ویزیت مازاد بر تعرفه قانونی به تعزیرات ارسال و پس از بررسی پرونده در شعبه هفتم دادگاه تعزیرات حکومتی ، تخلف محرز و جریمه نقدی نیز اعمال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : در ۹ ماهه سال جاری یکهزار و ۵۰۶ پرونده تخلف در حوزه بهداشت و درمان به این اداره کل ارسال شد که یکهزار و ۴۸۸ فقره بررسی و مختومه شد.
وی افزود : در مجموع متخلفان یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال جریمه نقدی شدند./ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.