پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تندباد مازندران را درنوردید/ ثبت سرعت ۱۱۵ کیلومتری

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: طوفان ۱۱۵ کیلومتری بر ساعت در برخی شهرهای استان خسارت‌های جزئی داشته است.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: طوفان ۱۱۵ کیلومتری بر ساعت در برخی شهرهای استان خسارت‌های جزئی داشته است.

 

علی‌اصغر احمدی  بابیان اینکه طوفان بامداد جمعه استان مازندران را درنوردید بیان داشت: این حادثه سبب افتادن چند اصله درخت و قطع برق در خیابان معلم رامسر شده بود که در حال حاضر این مشکل رفته شده است.

 

وی بیان داشت: همچین طوفان به پوشش مسکونی و سقف برخی واحدها در تنکابن و رامسر نیز خسارت زده است و در دیگر شهرهای استان ازجمله چالوس و نوشهر خسارت‌هایی به بار نیاورده است.

 

وی سرعت توفان را در رامسر ۱۱۵ کیلومتر بر ساعت، در تنکابن تا قائم‌شهر بین ۱۰۰ تا ۹۰ کیلومتر و در سایر شهرها کمتر از ۹۰ کیلومتر بر ساعت بیان کرد.

 

احمدی درباره جان‌باختگان حادثه مینی‌بوس در جاده هراز گفت: با پیدا شدن جسد یکی از جان‌باختگان در صبح جمعه، شمار فوت‌شدگان این حادثه به ۹ نفر رسید و علاوه بر این حادثه شش مصدوم و سه مفقود دارد که تلاش برای یافتن مفقودشدگان ادامه دارد.

 

نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر وضعیت هوای این استان اظهار کرد: از پنجشنبه‌شب بانفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان به‌تدریج از سمت غرب استان شاهد وزش باد شدید، بارش باران و بارش برف در ارتفاعات بودیم.

 

وی ادامه داد هوای مازندران دچار تغییرات شده و بارندگی از غرب استان در رامسر و نوشهر و بارش برف در سیاه‌بیشه آغازشده و به دیگر شهرهای استان نیز رسید و همان‌طور که هشدار داده بودیم بارندگی‌ها از روز قبل آغازشده وبه همراه باد شدید، بارش باران و برف در ارتفاعات هم‌اکنون ادامه دارد.

 

وی از کاهش دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای تا ۱۵ درجه و در ارتفاعات با توجه به افزایش دما و وزش باد گرم در روزهای قبل تا ۲۰ درجه خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه هوای مازندران تا اواسط هفته آینده دچار تغییرات است، یادآور شد: در این مدت دریا طوفانی و مواج و برای فعالیت دریانوردی و صید و صیادی نامناسب است.

 

داداشی با هشدار به آب‌گرفتگی معابر، متذکر شد: سطح جاده‌ها لغزنده و آب‌گرفتگی معابر براثر شدت بارندگی و وزش باد شدید وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.