پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید کارشناسان ارزیابی آموزش و پرورش محور یک استان از مدارس چهاردانگه

جلسه اقماری کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش محور یک استان در تاریخ ۸ آذر ۱۳۹۴ در منطقه چهاردانگه برگزار و در حاشیه آن از چند مدرسه منطقه بازدید به عمل آمد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه و بازدید اقماری کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش محور یک استان(بهشهر، گلوگاه، میاندرود، ساری(۱)و ساری(۲)، دودانگه، نکا و چهاردانگه) با حضور اسماعیل روحی، کارشناس ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، در مورخه ۸ آذر ۱۳۹۴ در منطقه برگزار شد.

 

gpic133_8

در این برنامه، ابتدا سید محمد مسعودیان زاده، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در جمع کارشناسان، ضمن خوش آمدگویی و تشکر از اعضای گروه به شرح اجمالی از موقعیت منطقه و برنامه ها و موفقیت های آموزش و پرورش آن پرداخت. سپس اسماعیل روحی، شرحی از برنامه ها، نحوه اجرا و اهداف گروه از اجرای برنامه مذکور بیان کرد.

 

در ادامه کارشناسان در ۴ گروه با همراهی معاونین و کارشناس ارزیابی عملکرد منطقه، از چند مدرسه منطقه بازدید به عمل آورده و در پایان بازدیدها طی نشستی، بررسی و تحلیل نتایج بازدید ها انجام شد.  

 

IMG_0645

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.