پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

24 ساعت گذشته: بستری ۲۳۳بیمار جدید مبتلا به کرونا در مازندران

شبانه روز گذشته ۲۳۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ بر اساس معیار‌های تشخیص احتمالی شناسایی شدند که با احتساب آن، شمار بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی استان به هزار و ۲۹۵نفر رسیده است.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: شبانه روز گذشته ۲۳۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ بر اساس معیار‌های تشخیص احتمالی شناسایی شدند که با احتساب آن، شمار بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی استان به هزار و ۲۹۵نفر رسیده است.

در همین مدت ۲۱۳بیمار مبتلا به کرونا ویروس با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.
در حال حاضر ۲۶۲بیمار مبتلا به کووید۱۹ به دلیل شرایط بالینی نامناسب و با وضعیت حاد تنفسی، در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی مازندران، تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.
دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۲۰۱بیمار با احتمال ابتلا به کروناویروس
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته ۲۰۱بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، پذیرش و بستری و ۱۸۳نفر هم ترخیص شدند.

دکتر سیدعباس موسوی، همچنین شمار بستری شدگان مبتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران را هزار و ۸۴نفر اعلام کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین به بستری بودن ۲۲۴بیمار به دلیل شرایط بالینی نامناسب در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان خبر داد.

دکتر موسوی افزود: شهر‌های ساری، آمل، سوادکوه و رامسر فعلا در وضعیت قرمز بوده و هنوز شهر قرمزی دیگری به استان اضافه نشده است.
او از افراد خواست از دورهمی ها خودداری کرده و در صورت اجبار به حضور در جمع حتما از ماسک استفاده و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.
کرونا ۳۲ بابلی را راهی مراکز درمانی کرد
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳۲بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در ۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۳۰بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

دکتر سید فرزاد جلالی افزود: در حال حاضر ۲۱۱بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.

او گفت: ۳۸بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.