پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

2 کشته و 6 مصدوم در طی دو تصادف مرگبار پراید در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در روز گذشته و در طی دو تصادف مرگبار با خودرو پراید در شهرستان بهشهر و محمودآباد 2 نفر کشته و 6 نفر مصدوم شدند.

در ساعت 21 و 40 دقیقه شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بهشهر مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور فرعی”حسین آباد”، ماموران انتظامی کلانتری 13 رستم کلا سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

بر اساس این گزارش ، ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ به رانندگی زنی 37 ساله با چهار سرنشین به علت نامعلومی دچار واژگونی شد.

این گزارش حاکی است، براثر این حادثه راننده خودرو در دم جان باخت و سرنشینان خودرو به شدت مصدوم که با حضور عوامل اورژانس ۱۱۵ مصدومان به بیمارستان منتقل شدند .

گفتنی است؛ علت تامه حادثه با حضور عوامل پلیس راه در دست بررسی است.

همچنین در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید با دو سرنشین در خیابان “نسیم” شهرستان محمود آباد، بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان برای بررسی علت حادثه به محل اعزام شدند.

در این حادثه، خودرو پراید به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف شد و پس از برخورد با سه دستگاه خودروی پارک شده در کنار خیابان با یکی از عابران برخورد کرد.

این گزارش حاکی است ، بر اثر این حادثه سرنشینان خودروی پراید و عابر پیاده به علت صدمات و جراحت های وارده توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

در این گزارش آمده است ، عابر پیاده به نام “محمد ” به علت شدت جراحت های وارده در بیمارستان جان باخت.

گفتنی است؛ علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.