پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اقامت حدود سه میلیون گردشگر در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی ، اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از 27 اسفند ماه تا سوم فروردین دو میلیون و 864 هزار و 290 مسافر مقیم در مازندران داشتیم.

BOZORG NIA

دلاور بزرگ‌نیا در محل ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به اینکه از 27 اسفند ماه تا سوم فروردین دو میلیون و 864 هزار و 290 مسافر مقیم در مازندران داشتیم، اظهار کرد: در این مدت 1858 بازدید نظارتی از سوی کمیته اسکات و امور رفاهی انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه 47 مورد تشویق و 95 تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی صورت گرفته است، گفت: بیش از27 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین سوپر و معمولی، بیش از یک میلیون لیتر نفت گاز، بیش از پنج هزار کیلو سی.ان.جی توزیع شد و 558 بازسازی گارد ریل و 708 نصب علائم و تجهیزات ایمنی صورت گرفت.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به برگزاری 284 برنامه مذهبی ویژه ایام فاطمیه، پنج نمایشگاه صنایع دستی و نمایشگاه‌های فرهنگی، ادامه داد: کمیته نظارت و تنظیم بازار هم سه هزار و 960 مورد بازدید انجام داده است.

 

بزرگ‌نیا با بیان اینکه بیش از 13 هزار گشت انتظامی، راهور، پلیس راه به صورت پیاده، موتوری و خودرویی در استان، تصریح کرد: 201 مورد گشت کنترلی و نظارتی استان و شهرستان‌ها انجام شده است.

 

وی با اشاره به اجرای 146 عملیات توسط هلال احمر، ادامه داد: هلال احمر به یکهزار و 659 مجروح تصادفات، امدادرسانی کرده است.

 

این مسئول با بیان اینکه 333 هزار و 430 نفر از گردشگران از روستاها بازدید کردند، گفت: 315 هزار و 810 نفر از این گردشگران در روستاهای مازندران ساکن شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.