پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۵ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در استان مازندران جان باختند

براساس اعلام روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل، ۱۵ مازندرانی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: براساس اعلام روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل، ۱۵ مازندرانی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

همچنین در این مدت ۱۸۱ بیمار تازه مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که این رقم، مجموع بیماران کرونایی بستری در مازندران را به هزار و ۱۰۴ تن می‌رساند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ نفر با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و متاسفانه ۱۳ نفر هم بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرد.

دکتر موسوی افزود: در حال حاضر ۹۳۵ نفر با علایم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری که ۲۰۰ نفر از آن‌ها با حال عمومی بد به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

او اضافه کرد: همچنین در شبانه روز گذشته ۱۷۳ نفر بهبود یافته و از بیمارستانها مرخص شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در شبانه روز گذشته تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستانی بابل به ۱۶۹ نفر کاهش یافت، اما ۲ نفر جانشان را از دست دادند.
دکتر سید فرزاد جلالی افزود: ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۴۷ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او گفت: ۳۵ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.