پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۴۲بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در مازندران بستری شدند

۲۴۲بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در مازندران شناسایی و بستری شدند

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بر اساس اعلام روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، ۲۴۲بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در استان شناسایی و بستری شدند که این آمار ۵۰ نفر بیشتر از دیروز است.
همچنین در حال حاضر ۱۱۴۶بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۳۷نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت و درمان قرار دارند.
همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۱۷۵بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.

افزایش بیماران کرونایی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۲۱۲بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری شدند که این رقم ۵۲نفر بیشتر از دیروز است.

دکتر موسوی با اشاره به ترخیص ۱۴۷بیمار این مدت در حوزه این دانشگاه گفت:در حال حاضر ۹۵۸بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
وی تصریح کرد: از این تعداد ۲۰۲بیمار کووید۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در ریشه کن کردن بیماری کرونا مشارکت کنند.

شناسایی ۳۰بیمار جدید کرونایی در بابل
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳۰بیمار تازه مبتلا به کووید۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۲۸بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

دکتر سیدفرزاد جلالی افزود: در حال حاضر ۱۸۸بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.
او گفت: ۳۵بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.