پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

سیر صعودی بیماران کرونا در مازندران ادامه دارد

۱۹۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان های مازندران بستری شدند که وضع ۲۲۷ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بر اساس اعلام روسای دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ، ۱۹۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته شناسایی شدند.

همچنین ‌در حال حاضر ۱۰۸۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت و درمان قرار دارند.
همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۲۸ نفر ترخیص شدند.
دکتر موسوی با اشاره به بستری ۸۹۳ بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های استان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۹۶ بیمار کووید۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳۲ بیمار تازه مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۲۵ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.
دکتر سید فرزاد جلالی افزود: در حال حاضر ۱۸۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.
او گفت: ۳۱ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.