پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ابتلای ۲۰۶ نفر دیگر به کرونا در مازندران

۲۰۶ بیمار تازه مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی مازندران بستری شدند تا شمار بستری شدگان اکنون به ۱۰۴۴ نفر برسد.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  براساس اعلام روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل، ‌در حال حاضر ۱۰۴۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت و درمان قرار دارند.
همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.
علوم پزشکی مازندران: شناسایی ۱۷۵ بیمار کرونایی جدید 
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۵ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۴۰ نفر ترخیص شدند.
دکتر موسوی با اشاره به بستری ۸۶۱ بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در بیمارستان‌های استان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۹۵ بیمار کووید۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
کرونا ۳۱ نفر دیگر را در بابل راهی بیمارستان کرد
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳۱ بیمار تازه مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۲۲ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.
دکتر سید فرزاد جلالی افزود: در حال حاضر ۱۸۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.
او گفت: ۳۰ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.