پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بستری ۲۰۸ بیمار تازه مبتلا به کرونا در مازندران

۲۰۸ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان های مازندران بستری شدند که نشانگر روند صعودی آمار مبتلایان به این بیماری است.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: براساس اعلام روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل، ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۸ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شدند که در مقایسه با روزهای گذشته روند افزایشی داشته است.
همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۱۶۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۱۸۴ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.
هم اکنون ۹۷۵بیمار با احتمال ابتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ساعت گذشته ۱۷۸ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۴۶ نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: اکنون ۷۹۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او گفت: ۱۶۴ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: همچنان بر پرهیز از تجمعات و دورهمی‌ها، استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون و رعایت بهداشت فردی برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۳۰ بیمار کرونایی جدید ۲۴ساعت گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲۱ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۸۴نفر اعلام کرد و افزود: ۳۴بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.