پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجلیل مردم چهاردانگه از فعالیت‌های جهادی حجت الاسلام والمسلمین جلایی صلاحی

مردم قدر شناس چهاردانگه، به مناسبت اولین سالگرد انتصاب حجت الاسلام محمد تقی جلایی صلاحی به عنوان امام جمعه بخش چهاردانگه از زحمات جهادی ایشان در این مدت تجلیل کردند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: یکسال از انتصاب حجت الاسلام جلایی صلاحی به عنوان امام جمعه وسیع‌ترین بخش استان مازندران می‌گذرد. حجت الاسلام جلایی که خود ریشه در کارهای جهادی داشت و سالیان طولانی در اقصی نقاط کشور فعالیت جهادی نمودند با حضور در چهاردانگه، در کنار اقامه پرفیض نماز جمعه فعالیت‌های جهادی را همراه با مسئولین بخش رونق دادند.

با شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور و تعطیلی نماز جمعه، حجت الاسلام جلایی با توجه به نیاز مردم محروم چهاردانگه، فعالیت‌های جهادی را توسعه دادند تا اندکی از الام مردم رنجدیده چهاردانگه را کم نمایند.

مردم قدر شناس چهاردانگه، به مناسبت اولین سالگرد انتصاب حجت الاسلام محمد تقی جلایی صلاحی به عنوان امام جمعه بخش چهاردانگه از زحمات جهادی ایشان در این مدت تجلیل کردند، متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

من لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق
انديشمند فرهيخته جناب حجت الاسلام و المسلمين محمد تقی جلائی صلاحی
امام جمعه محترم بخش چهاردانگه و شهر کیاسر
چه خوش انديشه‌اي است كه در فضاي ياد كِردِ بزرگاني كه نقش ولي نعمتي دارند، سير كند. چه زيبا قلمي كه در جهت ماندگاري آنان، چكامه جاودانگي مي‌سرايد .
بزرگ ستارگان درخشاني كه با پرتو افشاني خود در آسمان علم، معرفت، خدمت مخلصانه و جهادي افق‌هاي روشن را در فراروي مردمان اين ديار تمدن خيز مي‌گشايند و نسل‌هاي آينده را به تاريخ پر افتخار دين مدار و دانش گستر خود پيوند مي‌زنند .
بی‌تردید نماز جمعه که یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران و حاصل ایثار و فداکاری شهیدان این مرز و بوم است؛ همواره مرکز وحدت مسلمانان و میعادگاه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام بوده تا عطر اخلاق، محبت و رأفت اسلامی را در فضای جامعه پراکنده سازد. نماز جمعه محور اصلي هدايت بخش و مديريت فعاليت‌هاي جهادي در جهت محروميت زدايي و اعتلاي همه جانبه منطقه مي‌باشد. ما مردم شهيد پرور و قدردان چهاردانگه اعتقاد داريم مديريت جهادي با نيت الهي و مبتني بر علم و درايت، كليد موفقيت و پيشرفت منطقه است. اقدام و عمل موثر جنابعالي در اين راه قابل تحسين است.
شور شیرین تلاش خاضعانه شما در بخش شهيد پرور چهاردانگه که جای جای منطقه اثر قدم‌ها، پشتکار و همت شما بر آن موج می‌زند به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود.
ما جوانان انقلابی وظيفه خود مي‌دانيم كه به نمايندگي از جامعه عالم پرور، به مناسبت سـالروز حضور حضرتعالي از زحمات و تلاش‌های مستمر شما در سنگر سیاسی، اجتماعی نماز جمعه به عنوان یادگار همیشه جاوید حضرت امام خمینی(ره) و به پاس راهبری و هدايت مدبرانه و مديريت جهادي و تلاشهاي موثر در جهت محروميت زدايي بخش چهاردانگه تقدير و تشکر نموده و امیدواریم تحـت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری مدظله العالی در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  موفق و پایدار باشید.
طول عمر با عزت و سلامت و دوام توفيق و تعالي جناب عالي را از درگاه حضرت حق ( جل و علا ) مسالت داريم.

جمعی از جوانان بخش تاریخی و بزرگ چهاردانگه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.