پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶۲۵ اثر به جشنواره مطبوعات مازندران ارسال شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی مازندران در روز ۱۳ خرداد برگزار می‌شود، گفت: ۶۲۵ اثر در ۱۳ بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از مجموع این آثار، افراد حائز رتبه اول تا سوم مشخص شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رعایت الزامات و محدودیت‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا سبب شد تا نتوانیم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان را به صورت ویژه و گسترده‌تر برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: خبرنگاران استان در ۱۳ بخش اصلی و دو بخش ویژه با ارسال ۶۲۵ اثر با یکدیگر رقابت کردند که در مجموع در ۱۲ بخش، آثار برگزیده از سوی داوران انتخاب شدند. همچنین در این جشنواره بخشی ویژه با عنوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز جای گرفته که از استقبال اصحاب قلم برخوردار شد.

وی اذعان داشت: این جشنواره با همکاری، خانه مطبوعات و اداره کل مطالعات و برنامه ریزی معاونت مطبوعاتی در قالب یک سامانه جامع برگزار و داوران منتخب اداره کل مطالعات، به صورت متمرکز داوری آثار رسیده را بر عهده داشتند.

زارع گفت: دغدغه ما در مازندران با توجه به تعدد رسانه‌ها تولید محتوا کیفی می‌باشد، و رسانه‌هایی که دارای تولید محتوا می‌باشند مطمئناً در کمک به توسعه همه جانبه در استان تأثیرگذار خواهند بود.

آئین اختتامیه جشنواره با حضور برگزیدگان و استاندار مازندران ظهر ۱۳ خرداد در سالن شماره ۱ استانداری برگزار می‌شود.

کد خبر 4939426
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.