پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۵۷ درصد از مسیرهای روستایی مرکز مازندران آسفالت است

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری گفت: از ۷ هزار و ۸۶۳ کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار یک‌هزار و ۱۶۱ کیلومتر در این شهرستان قرار دارد که ۵۷ درصد آنها آسفالته است.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، سیدعلی صادقی اظهار کرد: شهرستان ساری از جمله شهرستان‌هایی است که به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد است.

 

وی افزود: بنابراین ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی ساری بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده توانستیم عملیات اجرای روکش آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان را در دستور کار خود قرار دهیم، همچنین راه‌های روستایی علمدارده به‌طول دو کیلومتر و سنگده به‌طول سه کیلومتر آسفالت شد.

 

این مسئول تصریح کرد: در روستاهای چالو به‌طول ۵٫۱ کیلومتر، تلارک به‌طول ۵٫۱ کیلومتر و آبندان‌سر – آبندان‌کش به‌طول ۵ کیلومتر از دیگر محورهایی بودند که عملیات بهسازی و آسفالت در آنها انجام شد.

 

صادقی در پایان گفت: از ۷ هزار و ۸۶۳ کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار یک‌هزار و ۱۶۱ کیلومتر در این شهرستان قرار دارد که ۵۷ درصد آنها آسفالته است.

 

1 نظر
  1. اتابک می گوید

    بادرود . چه اسفالتی دارن این جادها . دربعضی ازنقاط از بالای کوه با ماشین بری بهتره از رفتن رواسفالتهههههههه . اسفالت داخل شهر کیاسر به قول دوستان اصلا صحبتش نکن انقدر صافه و بدون چاله چوله هستش . حالا نمیدونم اسفالت منطقه بالای کیاسر از سرما تا جمال الدین کلا انجام شد یا نه . انجاهم اسفالتش خیلی عالی بود جون میداد برای اسکیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.