پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۲۲ طرح در بابلسر افتتاح می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا اسماعیل حسن زاده روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود:این طرح ها مربوط به بخش انرژی،صنعت ، راه و شهرسازی و مدرسه سازی است.

فرماندار بابلسر مهم ترین پروژه های این شهرستان را تامین برق دانست و افزود: ۲ پروژه در بخش تامین برق شامل نیروگاه کوچک مقیاس به ارزش ۱۶۸ میلیارد تومان و افزایش ظرفیت برق به ارزش ۴ میلیارد تومان و پروژه های امور توزیع برق به ارزش ۱ میلیاردو ۱۶۵ میلیون تومان در هفته دولت در این شهرستان افتتاح می شود.

وی افزود: در بخش صنعت نیز فاز دوم چاپخانه فرهنگ با ماشین آلات پیشرفته با اعتباری حدود ۴ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت و روز صنعت چاپ افتتاح خواهد شد.

حسن زاده از افتتاح دو پروژه در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای  با اعتبار ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: تعریض محور بابلسر به بهنمیر نیز در دستور کار ستاد شهرستان در هفته دولت قرار دارد.

وی همچنین بهره برداری از ۲ مدرسه در بابلسر و مقاوم سازی یک مدرسه در بهنمیر  را با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های این شهرستان دانست و گفت: همچنین کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه محمدیه در بخش رودبست نیز از دیگر برنامه های هفته دولت در این شهرستان می باشد.

شهرستان بابلسر با بیش از ۷۰ هزار نفر جمعیت ثابت ، یکی از مناطق مهم گردشگری ساحلی مازندران محسوب می شود و بیشترین گردشگر و مسافر ورود به مازندران را میزبانی می کند.

۹۹۱۹/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.