پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۴۰ تن سبوس و جو خارج از شبکه در سوادکوه شمالی کشف شد

0

مجید ابراهیم نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهرستان سوادکوه شمالی ۷ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد و یکی از این پرونده‌های تخلفاتی مربوط به یک شرکت تعاونی بوده که اقدام به عرضه ۸۰ تن سبوس و ۶۰ تن جو خارج از شبکه کرده است.

ابراهیم نژاد افزود؛ این شرکت به دلیل عرضه خارج از شبکه متخلف شناخته و پرونده تخلفاتی به میزان ۲۶۴ میلیون تومان برای آن تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سوادکوه شمالی از جریمه یک شرکت پخش سبوس دیگر به دلیل عرضه خارج از شبکه خبر داد و یادآور شد: این واحد نیز اقدام به عرضه خارج از شبکه کرده است که با متخلف شناخته شدن آن پرونده تخلفاتی به میزان ۲۴ میلیون و پانصد هزار تومان برای این واحد تشکیل و یه تعزیرات ارسال شد.

وی همچین به تشکیل پرونده تخلفاتی برای نانوایی و آرد خبازی به دلیل عرضه خارج از شبکه اشاره کرد و بیان داشت: برای این واحد خبازی پرونده تخلفاتی به میزان ۳,۲۸۸,۰۰۰ تومان تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

ابراهیم نژاد در پایان گفت: شهروندان عزیز سوادکوه شمالی در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل بهداشتی در واحدهای صنفی، همچنین گرانفروشی، عدم درج قیمت و….مراتب را به ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر 5057498
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.