پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۰ هزار مازندرانی برای مسکن ملی ثبت نام کردند

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان شامگاه یکشنبه در جلسه سرمایه گذاری مسکن با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۴۰۰ مازندرانی برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند، افزود: زمین ساخت ۲هزار و ۸۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در مازندران تامین شده است.

وی با تاکید براینکه عملیاتی‌کردن طرح اقدام ملی مسکن نیاز به همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان دارد، افزود: اتمام پروژه مسکن مهر و تسریع در پروژه اقدام ملی مسکن اولویت استان است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به برنامه دولت برای ساخت دو هزار واحد مسکن محرومین در مازندران، افزود: شهرداری‌ها صدور پروانه ساخت پروژه‌های حوزه مسکن را تسریع بخشند.

رازجویان با بیان اینکه طبق توافق وزارت راه و شهرسازی با وزارتخانه‌های دیگر، زمین‌های پروژه طرح اقدام ملی مسکن شناسایی شده است، افزود: عدم تامین زمین نمی‌تواند بهانه تاخیر در اجرای این طرح باشد.

وی با بیان اینکه اشتباهات پروژه مسکن مهر نباید در طرح اقدام ملی مسکن تکرار شود، افزود: اکثر افرادی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند جز قشر متوسط و ضعیف جامعه هستند لذا تاخیر در اجرای این طرح باعث زیان به این افراد و بیت‌المال می‌شود.

رازجویان تصریح کرد: تسریع در عملیاتی‌کردن پروژه اقدام ملی مسکن نیاز به همکاری تمام دستگاه‌های خدمات رسان دارد و کم‌کاری در این موضوع مهم پذیرفتنی نخواهد بود.

کد خبر 5061734
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.