پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۱۰ طرح عمرانی در جویبار به بهره‌برداری رسید

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، این طرح ها شامل پارک بوستان ،  ۲ پایش تصویری ، تعویض شبکه آب و ۶ طرح برق رسانی بوده است .

فرماندار شهرستان جویبار در مراسم افتتاح این طرح ها گفت : به مناسبت هفته دولت پارک بوستان دیوکلا در فضایی به مساحت ۷۵۰ متر مربع و هزینه ایی بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال به بهره برداری رسیده است .

سید علی اسد افزود : پایش تصویری در روستاهای اسماعیل کلا بزرگ و سیدکلا  به مبلغ ۵۴ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .

وی با اعلام اینکه تعویض خط توزیع شبکه آب دیگر طرحی بود که به بهره برداری رسید ، گفت که این طرح با چهار هزار متر لوله گذاری و هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری و آب و فاضلاب روستائی در روستای سروکلا به بهره برداری رسیده است .

فرماندار جویبار در باره ۶ طرح برق رسانی هم گفت که نصب ترانس در روستاهای ایزکی ، بالازرین کلا ، میستان ، ذغال منزل و دیوکلا و روشنایی پل لاریم از جمله طرح هایی بود که به بهره برداری رسیده است .

اسد بیان کرد : برای اجرای این طرح ها ۶۱۱ میلیون تومان هزینه شده است .

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت کلنگ ساختمان شورای اسلامی و دهیاری روستای سروکلا با اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد .

۷۳۳۴/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.