پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور یوسف‌نژاد در کهن‌ترین روستای مازندران

یوسف‌نژاد: برای حل معضلات چهاردانگه با تمام توان تلاش می‌کنم/ کواتی: اشتغال، آب آشامیدنی و زباله مهمترین معضلات این بخش است.

1

 

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: به گزارش مجید ساجدی فر، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، دکتر یوسف نژاد نماینده منتخب مردم شریف ساری و میان‌دورود، جمعه (۱۴ اسفندماه) عازم بخش چهاردانگه شد و مورد استقبال دهیاران، اعضای شورا و مردم این بخش قرار گرفت.

 

گفتنی است هدف از این نشست، دیدار و قدردانی از مردم به دلیل حضور گسترده در انتخابات، و بررسی و مشاهده مشکلات روستاهای این بخش بوده است و روستای زلم از دهستان گرماب و روستای کوات از دهستان پشتکوه، میزبان دکتر یوسف نژاد بودند.

yousefnejad-kevat-1

کواتی: اشتغال، آب آشامیدنی و زباله مهمترین معضلات این بخش است

 در حسینیه حضرت ابوالفضل روستای کوات، ابتدا فرزاد کواتی دهیار این روستا ضمن عرض خوشامد به دکتر یوسف‌نژاد و سایر مهمانان حاضر، با ارائه آماری به مشارکت حداکثری مردم منطقه اشاره کرد و افزود: علیرغم همه کمبودها و معضلات، مردم ما در تمامی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضوری فعال دارند ولی تاکنون آن چنان‌که باید به آن‌ها توجه نشده است.

 

وی، در ادامه به بیان مهمترین مشکلات و معضلات دهستان پرداخت و نبود اشتغال لازم و درآمد کافی -که موجب مهاجرت جوانان و مردم منطقه شده است- را مهمترین معضل این دهستان عنوان کرد

 

دهیار روستای کوات، بی‌توجهی به چشمه سورت، حمل زباله ساری به این دهستان و کمبود آب آشامیدنی را از دیگر معضلات مهم این دهستان دانست، و گفت: خواستار رسیدگی جدی این معضلات توسط مسئولان هستیم و با توجه به سابقه ۳۰ ساله دکتر یوسف‌نژاد در قانونگذاری و اجرا، بسیار امیدواریم این معضلات به زودی برطرف شود.

yousefnejad-kevat-2

یوسف‌نژاد: برای حل معضلات چهاردانگه با تمام توان تلاش می‌کنم

در ادامه علی اصغر یوسف نژاد، ضمن تقدیر از مشارکت گسترده مردم چهاردانگه در انتخابات، بیان کرد: فصل رقابت انتخابات، با مشارکت گسترده مردم، حفظ شئونات اسلامی و رعایت اخلاق انتخاباتی به پایان رسیده است واکنون فصل رفاقت، تلاش برای ارتقا و رشد توسعه تمام بخش‌ها و مناطق ساری و میاندورود است و باید فضای رقابتی به فضای رفاقتی تبدیل شود.
وی، با بیان اینکه تعامل، اتحاد و انسجام مسئولان و نمایندگان، مطالبه بزرگ مردم است، افزود: باید از گذشته و اختلافات موجود بین مسئولان درس بگیریم و به فکر مشکلات و معضلات منطقه باشیم.   

 

دکتر یوسف‌نژاد با بیان اینکه به دلیل ۲ دوره حضور در مجلس از مشکلات و معضلات چهاردانگه آگاه هست، گفت: نسبت به چهاردانگه ذهنیت خوب و مثبتی دارم، فضای مذهبی، نیروی انسانی، مدیران کارآمد و دیگر ظرفیت‌های چهاردانگه را قابل توجه است.

 

وی مهاجرت‌، زمین‌های کشاورزی کم‌بازده، فاصله روستاها و نبود امکانات رفاهی را از مهمترین دلایل عقب‌ماندگی چهاردانگه عنوان کرد و گفت: این به این معنا نیست که اقداماتی برای رفع این معضلات صورت نگرفته است، مسئولان و نمایندگان تلاش خود را کرده اند اما کافی نبوده و مسلما حق مردم بیش از این است اما بدانید من برای حل معضلات این بخش، با تمام توانم تلاش خواهم کرد.

 

یوسف‌نژاد، در ادامه از علاقمندی خود برای انجام اقدامات موثر برای چهاردانگه گفت و گفت: در نظر دارم با استفاده از نظرات و تجارب معتمدین، تحصیل‌کرده‌ها، کارآفرینان منطقه، جوانان و صاحبنظران، در راستای اجرایی کردن اهداف، گام برداریم.

 

yousefnejad-kevat-3

به گزارش سیدرضا میرزاخانی، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، محمد علی کوثری رئیس شورای روستای قلعه در این جلسه با بیان اینکه مشکل اساسی ما آب شرب و آب کشاورزی است گفت:  مشکل آب شرب که با مجتمع آبرسانی تلمادره با حدود پنج میلیارد تومان هزینه که از اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری با زمان طولانی بیست سال است که متاسفانه هنوز به بهره برداری کامل نرسیده است.

 

ریئس شورای اسلامی قلعه سر  با اشاره به حضور دکتر یوسف نژاد در منطقه گفت : آقای دکتر یوسف نژاد، تشریف فرمایی شما در آستانه ی درختکاری، برای ما به منزله ی کاشت نهال امید به رفع مشکلات در دلهاست.

 

و ی تأکید کرد: با حل دو مشکل اساسی مردم  این منطقه می توانید برای چندین دوره همانند نماینده های پایتخت همچنان نماینده ی قدرتمند و با عزت حوزه ی انتخابیه ی خود باشید.

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    کوات واقعا کهن ترینه؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.