پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور رییس شرکت فرآورده های نفتی شهرستان ساری در دهستان پشتکوه چهاردانگه

عادل الندانی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه از حضور مهندس بهرامی ریاست شرکت فرآورده های نفتی شهرستان ساری در جمع برخی اهالی و مسئولین روستاهای دهستان پشتکوه خبر داد.

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، عادل الندانی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه از حضور مهندس بهرامی رییس شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان ساری در جمع برخی اهالی و مسئولین روستاهای دهستان پشتکوه خبر داد.

وی در حاشیه ی این بازدید افزود: با توجه به مشکلات حوزه تامین نفتِ اهالی روستاهای دهستان پشتکوه ریاست شرکت فرآورده های نفتی شهرستان پاسخگوی مشکلات این حوزه بود.
الندانی در ادامه اضافه کرد: برخی از اهالی و مسئولین روستاهای دهستان نیز مشکلات حوزه تامین نفت را مطرح و مهندس بهرامی نیز پاسخگوی ایشان بودند.
همچنین مهندس بهرامی با اشاره به موضوع مطالبه بحق روستاهای محروم اظهار داشت: میزان سرانه ی تامین نفت نسبت به سطح کشور با توجه به رایزنی‌های بعمل آمده در استان مازندران بیش از پیش بوده و در حال برنامه ریزی برای کوتاه کردن زمان واریز سهمیه نفت از ماه جاری می‌باشیم.
مهندس بهرامی در ادامه افزود: در تمامی فصول سال با توجه به فعالیت‌های حوزه کشاورزی و دامپروری این افراد می‌توانند در سامانه عمومی که برای این کار اختصاص پیدا کرده است نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند تا از سرانه تامین نفت در مشاغل مربوطه ی خود بهره مند شوند.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در دهستان پشتکوه نیز در پایان از تلاش های مهندس ستاری بخشدار چهاردانگه و آقای نوریان رئیس شورای بخش در جهت احقاق حقوق مردم این دهستان و بخش تقدیر کرد و تسریع در روند اتمام گازرسانی به روستاهای دهستان پشتکوه را یکی از مطالبه ‌های بحق مردم این منطقه خواند و اظهار داشت: مسئولین حوزه گاز شهرستان با توجه به فرا رسیدن فصل سرما اهتمام بیشتری برای دستیابی اهالی این منطقه محروم از استان به نعمت برخورداری از گاز داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.