پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گاز رسانی به روستا‌های چهاردانگه از اولویت‌های شرکت گاز مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  احمد پور مدیر عامل شرکت گاز مازندران در بازدید از پروژه‌های گازرسانی منطقه چهار دانگه ساری که با همراهی علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود و بخشدار این منطقه صورت گرفت گفت: در حال حاضر گازرسانی به کلیه روستا‌های منطقه چهاردانگه در قالب ۳۰ پیمان مختلف در حال انجام است.

  وی افزود: مبلغ اعتبارات این پروژه‌ها حدود ۱۳۰ میلیارد تومان است که از محل اعتبارت بند (ق) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۳ بر اساس مصوبه شورای اقتصاد تامین می‌گردد.

وی گفت: با نهایی شدن پروژه‌های گازرسانی به کلیه روستا‌های چهاردانگه، حدود ۳ هزار خانوار روستایی و بیش از ۶ هزار واحد مسکونی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.   وی با تاکید بر نقش و جایگاه گاز طبیعی در بالا بردن میزان رفاه و آسایش خانوار‌های روستایی گفت: گاز عاملی مؤثر در ایجاد مهاجرت معکوس در روستا‌ها و رونق بخشی اقتصاد روستایی است.

احمدپور افزود:در حال حاضر از تعداد ۴۰۹ روستای شهرستان ساری تعداد ۳۱۶ روستا گاز رسانی شده و ۸۳ روستا نیز در دست اجرا می‌باشد.

در این بازدید مدیرعامل گاز مازندران، ضمن شرح روند پیشرفت این پروژه‌ها ، از مساعدت، همراهی و پیگیری مستمر نماینده مردم ساری و میاندورود و بخشدار چهاردانگه در راستای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه‌ها تقدیر کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود نیز ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه‌ها، از زحمات و تلاش‌های مدیر عامل و مجموعه کارکنان گاز مازندران تقدیر نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در زمینه پیشرفت پروژه‌های شهرستان اعلام نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.