پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلنگ زنی مجتمع دامپروری 2000 راسی پشتکوه چهاردانگه انجام شد

اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه گفت: امروز پنجشنبه 7 اسفند 1393 کلنگ احداث مجتمع دامپروری 2000 راسی پشتکوه چهاردانگه به زمین زده شده است.

4

 

اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری گفت: امروز پنجشنبه 7 اسفند 1393 کلنگ احداث مجتمع دامپروری 2000 راسی پشتکوه چهاردانگه به زمین زده شده است.

 

امینی گفت در این مراسم، آقایی قایم مقام وزیر جهاد کشاورزی، دکتر سید رمضان شجاعی نماینده مردم شهرستان ساری، مهندس نبییان معاون عمرانی استانداری مازندران،  حجت الاسلام حسنی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور، دکتر کبیری رییس نظام مهندسی کشور،  واحدی فرماندار شهرستان ساری ، مسئولان شهرستان و بخش چهاردانگه ، شورای اسلامی بخش چهاردانگه ، دهیاران و شورای اسلامی روستاهای پشتکوه در این مراسم شرکت داشتند.

 

بخشدار چهاردانگه گفت: احداث این مجتمع 2000 راسی از فروردین 1394 شروع و تا اسفند سال 1396 به پایان می رسد.

 

وی افزود با احداث این مجتمع دامپروری بزرگ بخش عمده ای از اشتغال جوانان منطقه حل خواهد شد. و امید است مهاجرت معکوس به سمت چهاردانگه انجام شود.

 

همچنین در این بازدید شرکت زربال متعهد شد رنگ آمیزی و  شرکت کوثر موکت کاری تمام خوابگاه دبیرستان شبانه روزی المهدی (عج) را تقبل نموده است.

4 نظرات
  1. موسوی می گوید

    اول از آقای خلیلی تشکر می کنم با اخبار ارسالیشون
    دوم از بخشدار زحمت کش چهاردانگه
    سوم امیدوارم این اقدام سبب خیر و برکت برای مردم مظلوم چهاردانگه باشد

  2. شیرزاد محمدنژاد کیاسری می گوید

    به نام خدا
    از زحمات بخشدار محترم جناب آقای امینی تشکر می نمایم.
    از افزایش فعالیت های نماینده محترم شهرستان ساری و میاندرود جناب آقای دکتر شجاعی در طول سالهای گذشته و حضور مدیران ارشد ملی در منطقه چهاردانگه و به ویژه حوزه آبخیز پشتکوه تشکر و آرزوی توفیق ایشان و همه مدیران زحمت کش را دارم.

  3. کمال احمدی می گوید

    در زمان رضا خان پهلوی انگلیلسی ها تو ایران یه مشاور خانمی را برا شناخت دقیق ایران گماشته بودند جالب بود که این خانم تمام شهر ها و روستا های ایران رو گشته بود با تمام فرهنگ ها ، خلق و خوی ها ، نقاط ضعف و قوت مردم شناخت کامل پیدا کرده بود حتی از منابع طبیعی آب و هوا و خیلی چیزای دیگه اطلاعات دقیقی رو ثبت کرده بود، تا انگلیسی ها از آن در جهت منافع خود استفاده کنند
    به نظر من مسئولین سطح بالای استانی باید مشاوران با دانشی رو در سطح روستا ها و بخش ها قرار بدهند تا از استعدادها و منابع و فرصت های که وجود داره اطلاع کامل و دقیقی به دست بیارن .سالهاست که مردم پشتکوه به کشت جو و گندم می پردازند که سود نمی کنن که هیچ ضرر هم می کنن.
    پشتکوه در زمینه دامپروری استعداد خوبی داره اگه در این زمینه سرمایه گذاری بشه و از جوانان منطقه استفاده بشه خوبه
    گرونی و تورم از وقتی شروع شده که روستا ها که مکان تولید بوده به دلیل به توجهی خالی از سکنه شده و همون ادم ای که تولید کننده بودند در شهرها به مصرف کننده تبدیل شدن

  4. اسماعيل عاليشاه می گوید

    ماهم اميدواريم اين پروژه به قول بخشدار شروع شود وسال 96تمام شود ولي چشمم آب نميخوره اصلا شروع شود تا اينكه بخواد تمام شود ببينيم وتعريف كنيم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.