پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلاس‌های درس کیاسر برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد

شهردار کیاسر با اشاره به جاذبه‌های تفریحی و توریستی فراوان در بخش چهاردانگه ساری، گفت: کلاس‌های درس شهر کیاسر برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد.

1

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از خبرگزاری تسنیم، خلیل انتظاری عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان ساری اظهار داشت: شهر کیاسر و بخش  چهاردانگه با داشتن مکان‌ها وظرفیت‌های مختلف گردشگری، هر ساله میزبان میهمانان زیادی از نقاط مختلف کشور بوده است.

 

وی، از آماده‌سازی شهرکیاسر برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: شهرداری کیاسر با نظافت عمومی شهر، زیبا سازی پارک‌ها، هرس درختان، آماده‌سازی فضای سبز، کاشت گل و رنگ آمیزی میادین، بلوارها به استقبال از فصل بهار و نوروز باستانی می‌رود.

 

شهردار کیاسر افزود: با توجه به تقارن ایام فاطمیه با نوروز امسال، تمامی اقدامات در فضاسازی شهری با محوریت حفظ حرمت این ایام انجام می‌شود.

 

انتظاری افزود: منطقه چهاردانگه با آب و هوای ییلاقی بسیار عالی، مناظر طبیعی بکر، امامزاده‌ها و بقاع متبرکه، رود و دریاچه، آب معدنی ملی سورت، آداب و رسوم و فرهنگ بومی غنی و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی چندین استان به مازندران مکان مناسبی برای تفرج و استراحت است.

 

وی، از آمادگی آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در منطقه چهاردانگه خبر داد و گفت:  12 کلاس  در شهر کیاسر برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

1 نظر
  1. رجبی می گوید

    با سلام از جناب شیخی کیاسری عضو شورای شهرستان واقای شهردار انتظاری بابت تغییرات مطلوب وزیبا سازی سطح شهر کیاسر ممنونیم خواهشمندم کانال فاضلاب خ معلم را فصل بهار شروع نمایید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.