پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ساماندهی نیروی انسانی، شفافیت مالی، بهسازی تجهیزات و الکترونیکی کردن اسناد را در این مدت انجام دادیم

0

مهندس کاظمی شهردار کیاسر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: مهمترین شعار من در شهرداری کیاسر، تسهیل، تسریع و تکریم می ‌باشد و امروز در شهرداری کیاسر مردم ولی نعمت ما هستند و به پرسنل دستور دادم در کوتاه‌ترین زمان باید جواب مردم داده شود.

شهردار کیاسر اظهار داشت، اولین کاری که در شهرداری کیاسر انجام دادم، ساماندهی نیروی انسانی شهرداری بود، شهرداری کیاسر با داشتن 30 نیرو از نیروهای توانمندی برخوردار است.

وی مهمترین کار در شهرداری که باعث اعتماد مردم می‌شود را  شفافیت مالی دانست و اظهار داشت، یکی از کارهایی که در این مدت کوتاه  انجام دادیم توجه ویژه به شفافیت مالی شهرداری کیاسر بود و از سال 85 تا سال 1397 حسابرسی مالی را انجام دادیم و آمادگی حسابرسی سال 1398 را داریم.

شهردار کیاسر افزود، موقعی که شهردار کیاسر را تحویل گرفتم، رقم دقیق بدهکاری و طلبکاری شهرداری کیاسر مشخص نبود، با بررسی هایی که انجام دادیم، میزان بدهکاری شهرداری کیاسر 4 میلیارد تومان است، اما میزان طلبکاری شهرداری هنوز به طور کامل مشخص نشده است و در حال بررسی می‌باشد و در صورت مشخص شدن به مردم اعلام می کنم.

وی درباره تجهیزات شهرداری کیاسر گفت: یکی از اقدمات من در این مدت بهسازی تجهیزات شهرداری بود و کامیونی که چند سال رها شده بود را تعمیر کردیم و بابت آن 150 میلیون پرداخت نمودیم.

شهردار کیاسر گفت: به زودی یک خودرو پیشرفته آتشنشانی را  تحویل شهرداری کیاسر می‌شود، چون شهرداری کیاسر در کل چهاردانگه خدمت ارائه می‌نماید.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.