پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کرونا ۱۴ مازندرانی را به کام مرگ کشاند و 268 نفر بستری

14 نفر فوت و ۲۶۸ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  ۲۶۸ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.
هم اکنون هزار و ۳۰۵ بیمار با احتمال ابتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.
همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۶۹ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
شبانه روز گذشته ۱۴ هم استانی نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.
موسوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۲ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۲۱۲ نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: اکنون هزار و ۹۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او با اشاره به جان باختن ۱۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: ۲۳۱ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
دکتر موسوی از مردم خواست با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از شب نشینی‌ها، کادر درمان این بیمارستان را برای ادامه مقابله با کووید ۱۹ یاری رسانند.

جلالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۳۶ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۳۹ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سید فرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۰۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۸ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
او با اشاره به جان باختن یک نفر در ۲۴ ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.