پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهاردانگه جای سیاسی بازی نیست

به گزارش روابط عمومی شهرداری کیاسر، روح اله یوسفی کیاسری در جلسه شورای اداری بخش چهاردانگه، اظهار داشت: بخش چهاردانگه جای سیاسی بازی نیست و هر مدیری که نمی تواند به بخش و شهر کیاسر خدمت کند بساط خود را جمع کند و برود.

4

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی شهرداری کیاسر، روح اله یوسفی کیاسری در جلسه شورای اداری بخش چهاردانگه، اظهار داشت: بخش چهاردانگه جای سیاسی بازی نیست و هر مدیری که نمی تواند به بخش و شهر کیاسر خدمت کند بساط خد را جمع کند و برود.

وی به اعزام مددجویان منطقه چهاردانگه به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: از اداره کمیته امداد بخش چهاردانگه تشکر می کنیم و امیدواریم این فعالیت ها در منطقه تداوم داشته باشد.

رئیس شورای شهر کیاسر با بیان اینکه در حال حاضر آب شرب شهر کیاسر وضعیت مطلوبی ندارد از مسئولان آبفای شهری خواست تا هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات آب شرب اقدام کنند.

یوسفی کیاسری همچنین به معضل حمل زباله شهر ساری به منطقه چهاردانگه اشاره کرد و گفت: قول کوتاه‌مدت انتقال زباله ساری به چهاردانگه ۱۲ ساله شد ولی هنوز مشکل انتقال زباله به منطقه چهاردانگه برطرف نشده است.

دبیر رسیدگی به مشکلات بخش چهاردانگه، با بیان اینکه زمین های شالیزاری بخش چهاردانگه و شهر کیاسر نیاز به تسطیح و نوسازی دارد، افزود:افزایش بازده تولید، مکانیزه کردن کشت، امکان کشت دوم، بهبود حفاظت از آب و خاک، مدیریت و صرفه جویی آب، افزایش بهره وری آبیاری، ارتقای وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه کشاورزان، کاهش سختی کار، کاهش استفاده از نهاده های کشاورزی، افزایش بهره وری و امکان یکجا زراعی و کشت یکپارچه از مزایای طرح ملی تجهیز و نوسازی اراضی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکل کوچه مهارت در جنب فنی حرفه ای شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: اگر اداره کل فنی حرفه ای استان مشکل این مسیر را با مالک حل کند شهرداری کیاسر نسبت به زیرسازی و آسفالت این کوچه اقدام خواهد کرد

4 نظرات
  1. موسوی می گوید

    جای تعجبه ک شورای و نماینده ی روستا با این ادبیات حرف بزنه
    حرف هایی ک فقط ی بیسوادو خوشحال میکنه

    التماس تفکر

  2. داود می گوید

    باسلام
    آقای یوسفی ؛ حرف زدن بسیار ساده است ، پیگیری کارهای ذکر شده
    مرد عمل می خواهد ، اگر واقعا مرد عمل هستی فقط یک نمونه از مواردی راکه خودت بیان نمودی را به سرانجام برسان!

  3. چهاردانگه مقاوم می گوید

    چهاردانگه تو چقدر مظلومی!
    مدیرانت همه پروازی حتی آنهایی که مدعی کار برای تو هستند از ماندن در خیمه تو وحشت دارند حق دارند اگر شب نصفه شب سکته کنند کی میخواد آنها را نجات بده !

  4. کاربر می گوید

    کیاسر که نزدیک ۲۰ سال نماینده مجلس از دل همین شهر داشت چه قدمی برداشت و ان موقع کسی معترض نبود کاش این زبان گویا ان زمان هم بود و مطالبات خود را از اقای شجاعی که فرزند همان اب خاک بود می گرفتید تا کیاسر و توابع ان به این حال روز نباشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.