پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیشرفت را مردم رقم می‌زنند و این یک اصل برای آبادانی روستاهای محروم می‌باشد + تصاویر

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، امام جمعه بخش، فرمانده سپاه چهاردانگه و مسئول قرارگاه جهادی رویش های انقلاب و پاسداران قرارگاه منطقه ای شمال از پل بین مزارع روستاهای سعید آباد و عقه خیل بازدید کردند.
سرگرد نبوی افزود: یقینا همه ما باید به این اصل مهم و ریشه ای توجه داشته باشیم که “پیشرفت را مردم رقم می زنند” و این ثمره ای جز آبادانی روستاهای محروم نخواهد داشت.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: ‌مسائل فنی و مهندسی و اعتبارات لازم و مشارکت های مردمی در جهت احداث پل بین مزارع روستاهای سعبدآباد و عقه خیل مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی گفت: با احداث این پل شاهد سهولت رفت و آمد ادوات کشاورزی به بیش از ٢٠٠ هکتار از زمین ها و باغات کشاورزی این دو روستا خواهیم بود.

سرگرد نبوی در ادامه افزود: بازدید از محل احداث دیواره سنگی جاده روستای سنام نیز انجام شد.
وی هدف از اجرای این پروژه را جلوگیری از رانش زمین در این جاده خواند.
ایشان همچنین ضمن ابراز امیدواری نسبت به استقرار روحانی برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و پیگیری مشکلات مردمی و روستایی افزود: خانه عالم روستای سنام نیز یکی دیگر از سرکشی های ما در این روز بود.
در ادامه نیز از گلزار شهدای روستاهای سنام و سعیدآباد بازدید بعمل آوردند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را زنده نگه داشتند.
ایشان در خاتمه افزود: از نگاه ویژه سردار شالیکار فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه ای شمال ، سرهنگ موسوی مسئول قرارگاه جهادی رویش های انقلاب و همچنین از حمایت ها ، حضور میدانی و مشارکت امام جمعه محترم بخش در همه پروژه ها قدردانی نمود
ایشان افزود :هدف همه ما باید در راستای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی با رویکرد رشد و ترقی مردم مناطق محروم باشد و این نگاه جهادی جز با عمل به تکلیف میسر نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.