پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پروژه گازرسانی دامغان – کیاسر سال آینده بهره برداری می شود

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعتبار پروژه گازرسانی دامغان – کیاسر را هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این طرح سال آینده بهره برداری می شود.

2

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه  به نقل از مهر، محمد اسماعیل ابراهیم زاده پیش از ظهر پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در سه شهر خلیل شهر، شیرگاه و چمستان از سال ۸۸ تا ۹۰ احداث ساختمان رها شد، اظهار داشت: با پیگیری و تامین بودجه چهار میلیارد تومان برای تکمیل این سه ساختمان و ورزشگاه تخصیص یافت و طبق برنامه ریزی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به تصویب بند “ق”، تصریح کرد: بر اساس تصویب بند “ق” تا پایان سال ۹۶ روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 

ابراهیم زاده با بیان اینکه گازرسانی ۲۵۴ روستا با تسهیلات بانکی و برنامه ریزی کلان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با انتخاب پیمانکار و ارائه طراحی، ۴۰۰ روستای مناطق محروم و مسیرهای صعب العبور بر اساس بند “ق” گاز رسانی خواهد شد.

 

وی در خصوص گازرسانی کجور نوشهر، شهر پول و آلاشت سوادکوه، اذعان داشت: گاز رسانی کجور به روش سی ان جی در حال اجراست، گازرسانی شهر پول در دستور کار و فاز اول آلاشت در حال اجراست.

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه ۸۰ روستای سوادکوه برای گازرسانی در دستور کار قرار گرفت و روستاهای لفور و کسلیان در مرحله انتخاب پیمانکار هستند، اذعان داشت: تقویت گاز سوادکوه از بهمنمیر- کیاکلا، قائم شهر سوادکوه با یک خط ۱۶ اینچ از مسیر چهاردانگه، فریم، فریم به پل سفید به طول ۷۰ کیلومتر با انتخاب پیمانکار سال آینده به اتمام خواهد رسید.

 

ابراهیم زاده بیان کرد: تا پایان سال ۹۷ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار چهاردانگه و دودانگه از نعمت گاز برخوردار می شوند.

 

وی با بیان اینکه هزار میلیارد اعتبار برای پروژه دامغان به کیاسر ساری در نظر گرفته شد و این طرح به طول ۱۷۰ کیلومتر به قطر ۴۲ اینچ توسط پیمانکار شرکت مهندسی توسعه در حال انجام است، گفت: ۶۰ کیلومتر از حفاری این پروژه تاکنون انجام شده و قرار شد تا پایان سال ۹۵ به اتمام برسد.

 

وی در خصوص بودجه سال جاری، اظهارداشت: بر اساس اشتراک پذیری بودجه در نظر گرفته می شود که ۱۰۰ هزار خانوار باید از نعمت گاز برخوردار شوند و این یک اقدام سخت و سنگین است.

 

ابراهیم زاده با بیان اینکه شرکت گاز مازندران بار دیگر نهضت گاز رسانی را در این استان آغاز خواهد کرد، تصریح کرد: ۱۲۵ هزار میلیارد تومان بودجه سال جاری شرکت گاز است که از برنامه های در دستور کار آن شبکه، انشعابات و خدمات رسانی به مردم است.

 

وی بدهی مردم، صنایع، نیروگاه به شرکت گاز را ۲۲۱ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: ۸۰ درصد هدفمندی یارانه ها و ۲۰ درصد مربوط به خود شرکت است.

 

مدیرعامل شرکت گاز تصریح کرد: نیروگاه به شرکت ۷۰ میلیارد تومان، صنایع ۴۳ میلیارد تومان، مصارف خانگی ۸۷ میلیارد تومان و غیر خانگی ۲۰ میلیارد تومان بدهکار هستند.

 

ابراهیم زاده شرکت را ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این دو ماه از انتصاب بنده به عنوان مدیرعامل ۵۷ میلیارد تومان آن پرداخت و مابقی را پیمانکاران باید پرداخت کند.

2 نظرات
  1. روزبهان می گوید

    چهاردانگه نیوز از هر کسی خوشتان بیایید هر چه بگویید نشر میدهید، الان این مطلب آقای وفایی نژاد چه ربطی به خبرتان داشت لطفا بنده را توجیه نمایید.
    ………………………………………..
    پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: با سلام، با توجه به اینکه مسئله ی آزاد سازی پادگان ساری، مسئله ی روز و مهم شهر و شهرستان ساری می باشد این یادداشت آقا وفایی نژاد منتشر شده است. متاسفانه به دلیل یک اشتباه این مطلب چون از طریق بخش یادداشت برای پایگاه خبری چهاردانگه نیوز منتشر شده بود ناخواسته تایید شد.
    این یادداشت آقای وفایی نژاد از بخش نظرات حذف و به بخش یادداشت و خارج از چهاردانگه پایگاه خبری چهاردانگه نیوز منتقل شد. با تشکر

    1. روزبهان می گوید

      با تشکر از چهاردانگه نیوز بابت انتقاد پذیری.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.