پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرواز گروه «دلفین های آسمان» با پاراگلایدر بر فراز کیاسر + تصاویر

امروز پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ گروه رواز پاراگلایدر « دلفین های آسمان » از استان مازندران روازی را بر فراز شهر کیاسر انجام داده اند.

1

 

به گزارش خبرنگار ایگاه خبری چهاردانگه ساری، امروز پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ گروه پرواز پاراگلایدر «دلفین های آسمان» از استان مازندران پروازی را بر فراز شهر کیاسر انجام داده اند.

 

این گروه پروازی در هماهنگی با پایگاه خبری چهاردانگه از چند روز پیش شهر کیاسر را برای پرواز در نظر گرفته بودند و پس از دیدن موقعیت و سایت پرواز و بررسی شرایط آن، امروز را برای پرواز انتخاب کردند. 

 

گروه پرواز «دلفین های آسمان» صبح امروز به همراه تجهیزات و اعضاء گروه به کیاسر آمده و در ارتفاعات این شهر از سمت کمربندی این شهر به پرواز بر فراز شهر کیاسر پرداختند. 

 

 آقای فیضی سرپرست این گروه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: طی بررسی های به عمل آمده از محل سایت، ارتفاع آن ۱۰۰ متر می باشد و از پتانسیل خوبی جهت پرواز پاراگلایدر برخوردار بوده و می تواند میزبان خلبانان از اقصی نقاط کشور باشد.

 

 آقای عارف فیضی هم چنین تصاویر این پرواز را در اختیار پایگاه خبری چهاردانگه قرار داده اند.

 

اعضاء تیم پرواز «دلفین های آسمان»به شرح ذیل می باشد:

سرپرست: عارف فیضی

خلبانان پرواز: میثم پیروی، مسعود عمادی، عرفان نبوی، علی رضوان فیضی

 

parvaz-1 parvaz-2 parvaz-3 parvaz-4 parvaz-5 parvaz-6

 

1 نظر
  1. کاربر می گوید

    اگر میشد این دوستان با پارا گلایدر دو نفره در منطقه حضور داشته باشند تا افرادی هم که دوست دارند پرواز کنند را همراهی میکردند خیلی خوب بود اگر دست اندر کاران این منطقه میتوانند این برنامه تفریحی را با برنامه ریزی خوب اجرا کنند میتواند شروع خوبی برای برنامه های توریستی و سیاحتی این منطقه باشد و در نهایت باعث رشد و شکوفایی این منطقه خواهد شد خواهد شد با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.