پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت میلیاردی حامیان کیاسری از ایتام و محسنین

سرپرست کمیته امداد کیاسر از حمایت بیش از یک میلیاردی حامیان کیاسری از ایتام و فرزندان محسنین خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری مهر، سید جواد مصلحی با اشاره به اینکه اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتوانه معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به محرومین و مستضعفین جامعه است اظهار داشت: در سال گذشته حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین به‌صورت نقد و غیر نقد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود در طرح اکرام ایتام و محسنین مساعدت کردند.

وی افزود :۶۵۰ نفر از حامیان در کیاسر حمایت مادی و معنوی ۱۶۲ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند که میانگین دریافتی ماهانه هر فرزند ۷۵۰ هزار تومان می‌باشد.

مصلحی مشارکت مردم نیکوکار به‌منظور کاهش فقر در جامعه را ضروری دانست و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی کمیته امداد و تنوع نیازهای جامعه هدف این نهاد، خیران می‌توانند نسبت به رفع مشکلات خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد اقدام کنند.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و گفت: نیکوکاران می‌توانند درهمه ایام با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت مستقیم به حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir و یا با تماس مستقیم با واحد اکرام شهرستان‌ها بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و حمایت فرزندان تحت پوشش اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.