پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تغییر نام پایگاه مقاومت روستای کرسام به شهید هادی نجفی

شهید هادی نجفی کرسامی در سال 1339 در روستای کرسام متولد و به صورت بسیجی راهی جبهه حق علیه باطل شد . این شهید بزرگوار در 27 فروردین 1367 در حلبچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

0

 

به گزارش عباسعلی نجفی، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری، بعد از پیگیری های مستمر مسئولین بسیج محلی و نیز مسئولان حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) کیاسر، نام پایگاه مقاومت بسیج روستای کرسام از « شهدای محراب » به نام شهید بسیجی « هادی نجفی » تغییرنام یافت.

 

با توجه به اینکه در محدوده شهرستان ساری چند پایگاه به نام شهدای محراب نامگذاری شده بود و نیز در زمان نامگذاری پایگاه، قبل از سال 67 روستای کرسام مزین به نام شهید نبوده است، لذا نام شهدای محراب بر آن نهاده شده بود که بعد از چند سال به نام شهید محل ثبت گردید.

 

لازم به ذکر است که پایگاه مقاومت روستای کرسام از جمله پایگاه های فعال منطقه چهاردانگه می باشد که با مشارکت فعال و همکاری و هماهنگی با مردم، سهم بسزایی در پیشبرد امورات اجتماعی و مذهبی روستا ایفا می كند. در جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج روستا که در روز سه شنبه مورخه 18 آذر 1393 برگزار شد این خبر رسماً از سوی آقای ابوتراب نجفی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستای کرسام اعلام شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.