پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پایان خوش طرح امداد و نجات ساحلی در تنکابن

0

جواد دیلم صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در طرح امداد و نجات ساحلی ۱۵۰ ناجی غریق از اول خرداد ماه در ۴۶ نقطه پرخطر سواحل شهرستان مستقر شدند تا جلوی هرگونه غرق شدگی را بگیرند که خوشبختانه در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شد.

وی اظهار داشت : تیم های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر تنکابن و ناجیان غریق مستقر در سواحل شهرستان در تابستان امسال موفق شدند ۱۲۰ غریق را از خطر مرگ نجات دهند.

دیلم صالحی با بیان اینکه نجاتگران هلال احمر و نیروهای اورژانس، ۲۰ نفر نجات یافته را از سواحل به مراکز درمانی انتقال دادند، افزود: در این مدت بیش از ۱۵۰ نفر با مراجعه به پایگاه ها و پست های امداد و نجات ساحلی  هلال احمر از خدمات امدادی سرپایی برخوردار شدند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر تنکابن ، در طرح امداد و نجات ساحلی علاوه بر استفاده از نیروی های انسانی ماهر و متخصص ، ۴ دستگاه آمبولانس و خودرو پشتیبانی، ۷ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه جت اسکی نیز بکار گرفته شد.

وی با قدردانی از تمامی دستگاه هایی که در این زمینه مشارکت داشتند ، یادآور شد : به کارگیری نیروها و امکانات بیشتر برای سال های آینده می تواند این افتخار آفرینی را تکرار نماید و همه دستگاه ها باید در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در شهرستان تنکابن از خرداد ماه امسال همزمان با سایر شهرستان های مازندران آغاز شده بود.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن با ۳۹ کیلومتر نوار ساحلی در غرب مازندران واقع است.

/۱۶۰۲/۷۵۱۳/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.