پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هیئت ورزش‌های همگانی مازندران در جمع برترین‌های کشور قرار گرفت

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران با بیان این که توسعه ورزش همگانی نیازمند مشارکت مردم و نهادهای استانی است گفت: هیئت ورزش‌های همگانی مازندران در جمع برترین‌های کشور قرار گرفت.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از تسنیم،دکتر سید رمضان شجاعی اظهار داشت: اهمیت ورزش همگانی و نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان نسبت به توسعه آن سبب شده برنامه‌های ویژه ای برای توسعه ورزش همگانی تدوین شود.

 

وی افزود: قرار گرفتن ورزش همگانی در برنامه روزانه تمامی مردم به منظور حفظ سلامت جسمی، روانی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین رویکرد هیئت ورزش‌های همگانی مازندران و معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان است.

 

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران گفت: هیئت ورزش‌های همگانی نیز در همین راستا برای گسترش فعالیت‌های ورزشی در بین عموم مردم تلاش می‌کند و فعالیت آن به نحوی بوده که از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی به عنوان یکی از برترین استان‌ها انتخاب شده است.

 

شجاعی بیان کرد: در ارزیابی انجام شده فدراسیون ورزش‌های همگانی بر اساس شاخص‌های توسعه و پیشرفت و برنامه‌های همگانی از شاخص حداکثری یک هزار امتیاز،  موفق به کسب بیش از 830 امتیاز شده‌ایم و این به معنای فعالیت پرکار هیئت ورزش‌های همگانی مازندران نسبت به بسیاری از استان‌ها است.

 

وی عنوان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی بابل اخیراً به مناسبت بزرگداشت آزادسازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه مسابقات داژبال بانوان، بازی‌های بومی محلی ، مسابقه دو ویژه مادربزرگ‌ها و نوه‌ها و مسابقات دو با مانع را برگزار کرد و یک دوره همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز در عباس آباد برگزار شد.

 

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی مازندران تصریح کرد: همایش پیاده‌روی بزرگ ساحلی در فریدونکنار، مسابقات داژبال بانوان جام مرحومه خدیجه ثقفی در بابلسر، مسابقات دارت ویژه بانوان در محمودآباد به همراه چند برنامه فرهنگی از امور انجام شده ورزش همگانی در مازندران بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.