پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هیأت بیت‌العباس مشق عشق می‌نویسد/ توزیع یک تن میوه بین کادر درمان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی|هیأت بیت‌العباس (ع)  ساری سال ۱۳۸۳ تاسیس شده است و عاشقان امام حسین (ع) در مکانی روبروی دانشگاه امام محمدباقر (ع) دور هم جمع می‌شوند؛ هیأتی که خانواده‌ها و جوانان زیادی را دور خود جمع کرده است.

فعالیت این روزهای هیأت‌ها نشانه‌هایی از حال و هوای جبهه و روحیه انقلابی دارد و بوی ناب زمانی را می‌دهند که همانند شمدانی‌های دور حوض خاطره بازی می‌کند.

روز شنبه هیأت بیت‌العباس (ع) یک تن سیب و پرتغال بین بیمارستان‌های امام خمینی و بوعلی  ساری توزیع کرد که برای سپاس و تقدیر از این روحیه انقلابی با رضا شیرزادی مداح این هیأت گفت‌وگو کردیم؛
دادن روحیه به مدافعان سلامت

رضا شیرزادفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هدف از کمک به مدافعان حرم را دادن روحیه به کادر درمان دانست، می‌گوید: در دوران دفاع مقدس مردم در پشت جبهه‌های جنگ کمپوت‌ها و میوه‌های را به جبهه‌ها می فرستادند که بیشتر از آنکه جنبه تغذیه سربازان را داشته باشد روحیه آنها را تقویت می‌کرد و ما هم احساس کردیم که دوره بیماری کرونا طولانی شده است و کادر درمان بیمارستان‌ها نیاز به روحیه دارند.

بازخورد خوب توزیع میوه برای مدافعان سلامت

این خادم هیأت گفت: توزیع میوه بین مدافعان سلامت بازخورد خوبی داشت،ما با این کمک اندک این پیام را دادیم که مردم و هیأت اباعبدالله‌الحسین (ع) دل‌شان با شما است و دعاگوی جان و سلامت آنها هستیم که در زمانی که مردم درگیر کرونا هستند از سلامت مردم دفاع همه جانبه می‌کنید.

توزیع بسته سلامت برای ۵۰۰ خانوار

شیرزادفر همچنین به دیگر کارهای هیأت بیت‌العباس (ع) در این دوران اشاره کرد و گفت: این هیأت در دو مرحله برای ۵۰۰ خانوار بسته سلامت تهیه کرده است و این بسته‌های سلامت شامل مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح بوده است.

همچنین جوانان هیأت ۲۵ شب معابر، دستگیره و مکان‌های عمومی در منطقه طبرستان را ضدعفونی کردند.

هیأت‌های مذهبی خادم مردم

وی با بیان اینکهه هیأت‌های امام حسین(ع) خادم امام حسین(ع) و مردم هستند و درد مردم نیز درد آنها است، تصریح کرد: هیأت تنها برای عزاداری نیست بلکه هیأت باید نیاز مردم را در همه امور و با توجه به مقتضای زمان تامین کند.

هیأت‌ها خط مقدم انقلاب
خادم حرم بیت العباس (ع) با اشاره به اینکه هیأت جبهه مقاومت است، گفت: وقتی نیاز مردم میان باشد باید به مردم کمک کند و خط مقدم همه فعالیت‌های انقلاب باید باشد.

همه اعضای هیأت بیت‌العباس (ع) جوان هستند و میانگین سنی آنها ۳۰ سال است  و همین الان در کارهای اقتصادی، هسته‌ای و در فضای کرونایی جوانان با جسارت و جرات کار را به مقصد رساندند.

تامین هزینه هیأت از کمک‌های مردمی
شیرزادفر با بیان اینکه هزینه هیأت نباید از پول دولتی باشد و تمام اقتصاد هیأت نذر و وقف مردم است، گفت: برای کارهای که انجام دادیم یک ریال از کمک دولتی استفاده نکردیم معتقدیم برکت و اثرگذاری پول مردم بیشتر است.

 /۸۶۰۵۱/ج/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.