پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای بیش 600 برنامه هفته تربیت‌بدنی و ورزش در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

حسن رنگرز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اجرای برنامه‌های مهم و متنوع در هفته تربیت بدنی و ورزش در  سطح استان اظهار کرد: بیش از 600 برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در مازندران برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌های فرهنگی و ورزشی با مشارکت ادارات کل، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها و سازمان بسیج ورزشکاران برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه افزود: در اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش حرکات و نرمش و ورزش صبحگاهی با حضور کارکنان اداره کل در محوطه ادراه کل اشاره کرد و ادامه داد: بازدید از هنرستان غیردولتی تربیت بدنی ستارگان شمال ساری، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای فرح آباد، ارتباط زنده از طریق ویدئو کنفرانس با روسا ادارات ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان‌ها از دیگر برنامه های مهم در اولین روز هفته تربیت بدنی و ورزش بود. 

وی همچنین دیدار با همکاران، نشست با روسای هیات های ورزشی استان، نشست مشترک با فرمانده سپاه استان و مدیرکل بنیاد شهید شهید اشاره کرد و گفت: رژه موتورسواران، اسکیت سواران و رالی خانوادگی از دیگر برنامه مهم هفته تربیت بدنی ورزش در سطح استان است.

رنگرز از افتتاح چند پروژه ورزشی در استان خبر داد و افزود: سالن ورزشی صدر سادت شهر، سالن ورزشی سنگتراشان ساری، سالن تخصصی شمشیربازی سوادکوه و خانه ووشو قائم شهر نیز در هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مسؤولان استانی، شهرستانی افتتاح می‌شود.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت در این ایام اشاره کرد و ادامه داد: اهدای مدال به قهرمانان و خانواده ورزشکار شهید از دیگر برنامه مهم در این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا هر چه زودتر ریشه کن شود، خاطرنشان کرد: در صورت برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه  روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها سخنران پیش خطبه خواهند کرد.

به گزارش فارس،  بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین سخنران پیش خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان ساری این هفته جاری هستند.

 /86005/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.