پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

هوای بارانی و شرجی همچنان مهمان مازندران است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، مازنی‌ها امروز پنجمین روز ابری و بارانی را پشت سر می‌گذارند و طی روزهای اخیر همواره هوای استان ابری و همراه با بارش بوده به طوریکه این باران در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بیشتر از نقاط دیگر بود.

اداره کل هواشناسی استان مازندران پیش‌بینی کرد که این شرایط جوی تا فردا جمعه نیز ادامه خواهد یافت ولی استقرار جریان مرطوب شمالی مانع از خنک شدن هوا می‌شود.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جریان مرطوب شمالی در این روزهای ابری همراه با بارش پراکنده در این استان مستقر است.

علی اصغر بسطامی افزود: جریان شمالی که از سمت دریا به سمت خشکی می آید ضمن همراه بودن با بارش، رطوبت نیز با خود به همراه دارد.

وی ادامه داد: این رطوبت جریان شمالی باعث شده برغم اینکه اکثر شهرهای مازندران دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد دارد اما رطوبت بالا را مردم استان احساس می‌کنند.

به گفته رئیس اداره پیش بینی هواشناسی مازندران میانگین رطوبت هوای امروز استان ۷۰ تا ۹۸ درصد است که بیشترین این رطوبت در ساری مرکز مازندران به میزان ۸۰ تا ۹۸ درصد است.

وی همچنین شرایط آب و هوایی مازندران برای روزهای شنبه و یکشنبه اینده را احتمال بارش باران پیش بینی کرد و گفت: همچنین دمای هوای استان در مناطق ساحلی طی روزهای آینده به ۲۷ تا ۳۰ درجه سانتی گراد و در ارتفاعات به بیش از ۳۰ درجه خواهد رسید.

کمینه و بیشینه دمای هوای امروز ساری، مرکز مازندران به ترتیب ۲۴ و ۲۹ درجه سانتی گراد می باشد.

۲۰۹۶/‏۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.