پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همکاری دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع روند پیشرفت پروژه بزرگ نیروگاه زباله سوز

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان به همراه محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران و عباسی معاون فرماندار شهرستان ساری با کریمی دادستان مرکز مازندران دیدار و گفتگو کردند.

رجبی در این دیدار با اشاره به اهمیت پروژه بزرگ نیروگاه زباله ساری گفت: تکمیل پروژه بزرگ نیروگاه زباله سوز ساری برای مجموعه مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه این پروژه سال‌هاست آغاز شده و قول‌های فراوانی در طول سالیان اخیر به مردم داده شد که متاسفانه عملی نشده است.

وی افزود: اجرای مراحل عملیاتی و نهایی شدن این پروژه مستلزم همکاری همه دستگاه اجرایی مرتبط و حمایت آنهاست که در یک سال اخیر با تاکید استاندار مازندران و حمایت دستگاه‌های نظارتی اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده است و برای تسریع روند اجرایی این پروژه همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی ضروری به نظر می‌رسد.

در ادامه، محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران نیز با تأکید بر ضرورت تسریع عملیات اجرایی پروژه نیروگاه زباله سوز ساری و اقدامات مناسب صورت گرفته توسط شهرداری مرکز استان گفت: در یک سال اخیر با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات خوبی برای پروژه نیروگاه زباله سوز ساری انجام شده است و تداوم این اقدامات به همراه تسریع بیش از پیش عملیات اجرایی پروژه، با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی صورت خواهد گرفت.

در پایان، کریمی دادستان مرکز مازندران نیز اتمام این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: معوق و معطل ماندن پروژه نیروگاه زباله سوز در سال‌های اخیر، مشمول گذر زمان زیادی شد و فرسایشی شده است که اتمام این پروژه  همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را می طلبد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.