پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاري مرحله اول آزمون «تیمز» همزمان با سراسر کشور در چهاردانگه

مرحله اول آزمون «تیمز» (دروس ریاضی و علوم تجربی) ویژه دوره دوم ابتدایی، همزمان با سراسر کشور، در تاریخ 27 آذر 1393 در دبستان شهيد خانگاه منطقه چهاردانگه، با شرکت 34 دانش آموز منطقه برگزار شد.

3

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، خلیلی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه گفت: مرحله اول آزمون «تیمز» (دروس ریاضی و علوم تجربی) ویژه دوره دوم ابتدایی، همزمان با سراسر کشور، در تاریخ  27 آذر 1393 در دبستان شهيد خانگاه منطقه چهاردانگه، با شرکت 34 دانش آموز منطقه برگزار شد.

 

تیمز- (1)

 

خلیلی گفت: هدف این آزمون آن است که دانش آموزان با کاربرد علوم در زندگی روز مره آشنا شوند؛ این ویژگی موجب پیوند بین علوم و زندگی واقعی گردیده و دانش آموز از این طریق یاد می گیرد علمی را که در مدرسه آموخته است در کجا و چگونه به کار گیرد و بدین وسیله علم و عمل با هم توأم می گردد.

3 نظرات
  1. هيمن می گوید

    خدا قوت زحمت كشان راه علم و دانش.

  2. 83عاشق چهاردانگه می گوید

    اینجانب افتخار شاگردی آقای خلیلی رو در اولین حضورشان در کیاسر به عنوان دبیر شیمی داشته ام و بر تواناییهای ایشان هیچ شکی ندارم. ایشان از زحمتکشان و دلسوزان منطقه میباشد و هر کاری که انجام میدهند ( آموزشی و پژوهشی ) به صلاح منطقه است. ان شاء ا… پیروز و سربلند باشند.

  3. موسوی می گوید

    واقعا خدا قوت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.