پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همایش نکوداشت آیت‌الله طبرسی در مازندران برگزار می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

سیدعلی‌اکبر طاهایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مازندران با اشاره به خدمات فراموش نشدنی آیت‌الله طبرسی در چهار دهه اخیر از آن مرحوم به‌عنوان عالمی پاکدست، مردم‌دار و حامی کارگزاران نظام و انقلاب و پرچم‌دار شایسته ولایت و رهبری در دیار علویان یاد کرد.

وی با تجلیل از خدمات و رشادت‌های آیت‌الله طبرسی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس و نیز هماهنگی با سیاست‌های نظام اسلامی در ادوار مختلف، نقش آن مرحوم را در بهبود عمران و آبادانی و تحول سیمای مازندران ستودنی خواند‌.

طاهایی همراهی و هم راستایی حضرات آیات روحانی و طبرسی را یکی از جلوه‌های بیاد ماندنی در مازندران دانست و افزود: خدمات فراوان و فراموش نشدنی آیات روحانی و طبرسی در مازندران جاودانه است.

وی گفت: با همکاری استاندار فعلی و استانداران ادوار و نیز فرهیختگان و نخبگان مازندران همایش نکوداشت آیت‌الله نورالله طبرسی در ساری برگزار خواهد شد.

استاندار اسبق مازندران با تجلیل از نقش آفرینی ممتاز آیت‌الله محمدی لائینی نماینده رهبر معظم انقلاب در مازندران خاطر نشان کرد: سلوک معنوی و مشی ممتاز آیت‌الله محمدی لائینی در مردم‌داری، پاک‌دستی و حمایت از آرمان‌های امام و رهبری و سیاست‌های دولت خدمت‌گزار بیانگر تداوم راه و منش آیت الله طبرسی است.

طاهایی با اشاره به سابقه دینداری و انقلابی مردم مازندران و کوشایی آنان در حفظ سنگرهای اعتقادی نظام اسلامی بر لزوم اهتمام برای تقویت سامانه‌های فرهنگ دینی در دیار علویان تأکید کرد.

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.