پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نیازمند جامعه سالم و بانشاط هستیم

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یکشنبه شب در نشست با مسئولان بیمه سلامت استان، تأمین سلامت مردم در جامعه مهم عنوان کرد و افزود: ما نیاز به جامعه سالم و سلامت داریم.

وی با ابراز نگرانی از پیرشدن جامعه ایرانی و افزایش بیماری‌ها خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمعیت از ما جوان به میانسال و پیری در حال حرکت است و این یعنی افزایش بیماری و افزایش هزینه درمان را خواهیم داشت.

محمدی لائینی یادآور شد: یکی از مهمترین مسائل در مورد درمان، مسئله بیمه است، البته برخی از افراد به علت نداشتن پول و هزینه درمان به موقع درمان را شروع نمی‌کنند و بیماری در وجودشان پیشرفت می‌کند که متأسفانه در آخر همه چیز از کار می‌گذرد.

نماینده مقام رهبری در مازندران اظهار داشت: باید کاری بکنیم که مردم به خاطر نداشتن پول بیماری شأن پیشرفت نکند، گاهی ما در برخورد با مسائل اجرایی خوب توصیف کردن را بلدیم و وقتی وارد عمل می‌شود متفاوت است وباید توصیف‌ها تبدیل به کار عملی شود.

وی خطاب به مسئولان عنوان کرد: بهتر است خودتان نظرسنجی داشته باشید تا میزان رضایت مردم را متوجه شوید زیرا همه انسان‌ها دارای وجدان و اعتقادات مخصوص به خود هستند و ما باید بر اساس وجدان کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم و کاری کنیم تا سنگینی بار از دوش خانواده‌ها کمتر شود.

محمدی لائینی با اشاره به عملکرد بیمه‌ها، افزود: اغلب بیمه‌ها در موقع دریافت هزینه خیلی خوب و سریع عمل می‌کنند اما در موقع پرداخت هزینه‌ها بسیار سخت کار می‌کنند، البته باید جلوی برخی از سوءاستفاده‌ها گرفته و با سو استفاده‌ها به شدت برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اضافه کرد: کار باید ساده باشد در عین حال باید با سوءاستفاده کنندگان به شدت برخورد شود و مسئولان با راحت کردن کار مردم هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند باشند.

کد خبر 4922223
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.