پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر شجاعی: داوطلبان درباره هزینه‌های انتخاباتی شفاف‌سازی کنند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: سیدرمضان شجاعی کیاسری پس از ثبت نام در انتخابات مجلس در فرمانداری ساری، در گفت و گو با خبرنگاران در مورد چگونگی تامین هزینه تبلیغات انتخاباتی خود گفت: در دوره های قبل که برای مجلس شورای اسلامی از سوی مردم انتخاب شدم، هیچ هزینه ای از خود برای تبلیغات انتخاباتی نداشتم و با کمک های اندک مردمی تبلیغات کردم؛ در این دوره از انتخابات نیز همین رویه را ادامه خواهم داد و به سایر داوطلیان نیز توصیه می کنم تا شفاف سازی نسبت به هزینه های تبلیغات خود داشته باشند.

شجاعی کیاسری گفت: به دیگر داوطلبان انتخابات مجلس توصیه می کنم اخلاق را در تبلیغاتشان رعایت کنند و از تخریب رقبای بپرهیزند و بیشتر به توانمندی های خود برای حضور در مجلس شورای اسلامی بپردازند.
وی افزود: داوطلبانی که به دنبال تخریب رقبای خود در رقابت های انتخاباتی هستند به نظر می رسد که خودشان هیچ توانمندی برای اداره امور ندارند و صرفا با تخریب دیگران می خواهند به این جایگاه برسند که قطعا مردم این افراد را انتخاب نخواهند کرد.

نامم در فهرست اصولگرایی نیست
وی که از چهره‌های شناخته شده اصولگرا به شمار می رود، اظهار داشت: با وجود این که به عنوان یک چهره اصولگرا در بیرون و حتی مجلس شورای اسلامی شناخته شده و می شوم، ولی هیچگاه نامم در فهرست نهایی نامزدهای مورد تایید این تشکل سیاسی برای انتخابات قرار نگرفته و همواره به عنوان فرد مستقل در رقابت‌ها شرکت کرده ام.
وی با اظهار این که خودش هم از این که چرا نامش هیچگاه در فهرست اصولگرایان قرار نگرفته است، اطلاعی ندارد، افزود: در این دوره هم هیچ توصیه حزبی برای ثبت نام در انتخابات مجلس نداشتم و قصد دارم با تابلوی مستقل در صورت طی روند قانونی رقابت کنم.
شجاعی گفت: پیش از این هم به خاطر این که نامم در فهرست اصولگرایان قرار نگرفته بود، در زمان تبلیغات خود را به عنوان نماینده مستقل معرفی کردم و توانستیم اکثریت آراء را برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی را کسب کنم و این بار هم همان روش را ادامه می دهم.
این نماینده ادوار مجلس در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره احتمال کناره گیری از نامزدی در طول رقابت انتخاباتی، اظهار داشت: تا پایان رقابت های انتخاباتی حضور خواهم داشت و در صورت انتخاب نشدن نیز در خدمت نظام خواهم بود.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود. بر اساس اعلام ستاد انتخابات مازندران، طی دو روز گذشته ۵۴ نفر در این استان داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس شدند که ۲ نفرشان زن هستند.
مردم مازندران ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند که از ۹ حوزه انتخابیه تعیین می کنند. مازندران ۲۲ شهرستان دارد که در این میان سه حوزه انتخابیه شامل بابل ، قائمشهر و ساری هر یک دو نماینده دارند. حوزه انتخابیه ساری شامل ساری و شهرستان تازه تاسیس میاندرود است. حوزه انتخابیه قائمشهر هم شهرستان های قائمشهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی را زیر پوشش دارد./ ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.