پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری – 30 مرداد ۱۳۹۴

نماز وحدت آفرین عبادی سیاسی جمعه 30 مرداد 94 بخش چهاردانگه، در شهر کیاسر به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه اقامه گردید.

0

 

به گزارش آهنگری کیاسری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ، نماز وحدت آفرین عبادی سیاسی جمعه 30 مرداد 94 بخش چهاردانگه، در شهر کیاسر به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه چهاردانگه اقامه گردید.

 

وی با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با بیان فرمایشی از امام رضا علیه السلام اهل تقوا را بهترین مردم دانست، « از امام رضا علیه السلام پرسیدند از بهترین مردم ، فرمودند بهترين بندگان كساني هستند كه هنگام انجام كار نيك خرسند و هنگام ارتكاب عمل زشت از خداوند طلب عفو و بخشش كنند و آنگاه كه چيزي به آنان داده شود سپاسگزار بوده و زمانيكه به مصيبت و گرفتاري دچار شوند صبر كنند و در هنگام خشم عفو نمايند» . اهل تقوا این چنین هستند.

 

امام جمعه محترم در ادامه مباحث خود در خصوص عصمت پیامبران به بررسی برخی  از شبهات و پاسخ آن پرداخت و افزود: اگر پيامبران و امامان در دعاها اشك و آه و ناله دارند به خاطر اين است كه تقرب به درگاه خداوند به آن ها حالتي داده است كه كوچكترين كاري كه باعث مي شود لحظه اي ياد خدا از ذهن آن ها به مسائل ديگر كه حلال هم باشد كشيده شود، باعث آزردگي آن ها مي شود و آن ها به درگاه خدا توبه مي كنند و اشك مي ريزند.

 

خطيب جمعه چهاردانگه در فرازي ديگر از بيانات خود با اشاره به مناسبت هاي هفته ياد و نام علامه مجلسي را گرامي داشت و افزود: اين بزرگ مرد از نظر روش و منش و اخلاق انسان ساز بودند و با آثار خود بزرگترين خدمت را به دين انجام دادند.

 

وي با اشاره به روز جهاني مسجد كه سالروز به آتش كشيدن مسجدالاقصي توسط صهيونيست هاي غاصب مي باشد بيان داشت: آن ها از مسجد مي ترسند چون نام خدا در آن برده مي شود و افزودند آباداني مسجد ها به حضور گسترده مردم در آن است.

 

ايشان با گرامي داشت ياد امامزاده احمد بن موسي عليه السلام از نكات بارز اين بزرگوار را ولايت پذيري ايشان بيان داشت كه زماني كه مردم دور او جمع شدند تا با او بيعت كنند فرمود من با علي بن موسي الرضا بيعت كردم.

 

حجت الاسلام تيموري با اشاره به در پيش بودن روز بزرگداشت بوعلي سينا كه روز پزشك ناميده شده است اين روز را به پزشكان تبريك گفت و از پزشكان طرح نور آوران سلامت كه در منطقه چهاردانگه مستقر هستند و به مردم براي رضاي خدا خدمات رايگان ارائه مي كنند تشكر كرد و عملكرد آن ها را نمونه بارز  كار جهادي عنوان كرد.

 

امام جمعه محترم در تذكري در خصوص كمبود آب ، راه حل اساسي را صرفه جويي دانست و خواستار مديريت بهينه آب توسط اين اداره در شهر كياسر شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.