پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نماز جمعه چهاردانگه به امامت حجت الاسلام تیموری- 2 مرداد ۱۳۹۴

نماز وحدت آفرين عبادي سياسي جمعه مورخه 2 مردادماه 1394 بخش چهاردانگه به امامت حجه الاسلام والمسلمين تيموري در شهر كياسر اقامه گرديد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، نماز وحدت آفرين عبادي سياسي جمعه مورخه 2 مردادماه 1394 بخش چهاردانگه به امامت حجه الاسلام والمسلمين تيموري در شهر كياسر اقامه گرديد.

 

ايشان در طليعه بيانات خود نمازگزاران را به تقواي الهي سفارش كرد و افزود: اگر توفيق حاصل شود كه ملكه تقوا و عدالت در جان ما قرار گيرد و اين ويژگي و صفت در انسان ايجاد شود خاطر جمع انسان به سعادت مي رسد ايشان ابراز اميدواري كرد تقوا و پرهيزگاري كه در ماه رمضان بدست آمده را از دست ندهيم و تا سال بعد آثار آن را حفظ كنيم همچنان كه امام باقر عليه السلام مي فرمايد «باقي نهادن عمل و كار كه از بين نرود از خود عمل سخت تر است سئوال شد : نگهداری از عمل چیست؟ فرمود: مرد صله ای می کند و خرجی در راه خدای یگانه و بی شریک می نماید و ثواب کار خیر در نهانی برای او نوشته می شود، سپس آن را یاد آوری می کند و اظهار می نماید و از دفتر کار خیر نهانی، محو می شود و در دفتر کار خیر علني نوشته می شود، و باز آن را یادآوری می کند و اظهار می دارد و یک عمل ریا و خود نمایی برای او نوشته می شود»

 

امام جمعه محترم در ادامه بحث هاي هفته هاي گذشته را پي گرفت و با ذكر آيات قران، دلائل قرآني عصمت انبياء را بيان نمود و افزود: پيامبران در گرفتن  وحى، در تبليغ و بيان وحى و  در عمل به پيام وحي داراي عصمت هستند.

 

خطيب جمعه چهاردانگه در فرازي ديگر از بيانات خود به سالروز تخريب بقاع ائمه بقيع عليهم السلام توسط وهابيون اشاره كرد و افزود: استعمار انگليس اين ها را تربيت كرد و بلاي جان مسلمين نموده است.

 

وی با اشاره به تاسيس اولين نماز جمعه بعد از انقلاب در سال 58 بيان داشت: اكنون قريب 800 نماز جمعه در سطح كشور برگزار مي گردد ، ايشان با قدر داني از مردم خوب بخش چهاردانگه و شهر كياسر خواستار تقويت بيشتر نهاد نماز جمعه منطقه چهاردانگه شد.

 

وي افزود: مطابق روايات سعادت و بركت الهي در جمع است و خداوند در قرآن مي فرمايد اي اهل ايمان وقتي براي نماز ندا در داده شد بشتابيد و معامله را رها كنيد كه اين ارزشمند تر است.

 

امام جمعه محترم در خصوص توافق نامه هسته اي بيان داشت: دشمني ما با آمريكا همچنان كه رهبر انقلاب فرمودند پايان ناپذير است چون ويژگي ما با آمريكا و استكبار و ظلم سازگاري ندارد، آن ها بعد از جمع بندي توافق نامه گفتند ايران دشمن ما است، ايران دشمن اسرائيل است اما گفتند ديگر تحريم كار ساز نيست.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.