پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نمازجمعه سنگری برای مقابله با ویروس دشمنان است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس باباییان بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بابل اظهار داشت: نماز جمعه قلب فرهنگی شهر وقرارگاهی برای ایمان، تقوا و اخلاق در جامعه است که می‌تواند به عنوان یک سنگر مستحکم برای مقابله با ویروس دشمنان عمل کند و محل پرورش جوانان انقلابی برای بیان مطالبات به حق مردم باشد.

باباییان با تبریک سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور، یکی از هنرهای حضرت امام را تأسیس نماز جمعه در کشور دانست و گفت: حضرت امام با آگاهی به برکات نماز جمعه بر برپایی آن در کشور تاکید کرده است.

وی افزود: در حال حاضر ۹۰۰ امام جمعه در سراسر کشور در حال برگزاری نماز جمعه هستند که هیچ گاه حاضر به سازش با دشمنان نیستند و نقش مطالبه گری دارند ودر هدایت ترویج فرهنگ و خدمات و انتقاد از دولت وتبیین دشمنان سر دمدار هستند.

امام جمعه امیرکلا عنوان کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و امام جمعه به عنوان فرمانده این قرارگاه نقش مهمی در ارتقای امور فرهنگی و سایر حوزه‌های مرتبط در جامعه دارد.

بابائیان یادآور شد مردمی و انقلابی بودن، ارتقای آگاهی مردم در دشمن شناسی و بصیرت افزایی از مهمترین مؤلفه‌هایی است که باید توسط امامان جمعه تبیین شود.

وی ادامه داد امام جمعه می‌تواند به عنوان زبان گویای مردم در نهاد تریبون مقدس نماز جمعه مسائل و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برساند وبه رفع مشکلات کمک کند.

کد خبر 4980846
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.