پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نفیر مرگ در محور کیاسر/ آیا جان مردم چهاردانگه به اندازه رای آنها برای شما ارزش دارد؟!

0

اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به اقتضای شرایط شغلی و ساکن بودن در شهر ساری هر روز مسیر پر استرس و خطرناک ساری – کیاسر را تردد می کنم.  رفت و آمد انبوه بونکر ‌های حامل سیمان، کامیون های که حامل شن و  ماسه،کامیون ها و تریلرهای حامل زباله ساری به مقصد چهاردانگه، کامیون حامل چوب، کامیون‌هایی  حامل بار به مقصد استان های شرقی و جنوبی کشور هستند، نیسان ها، کامیونت‌ها در محوری که از حداقل های استاندارد برخوردار نیست، لرزه به تن رانندگان سواری می‌ا‌ندازد که این مسیر را برای تردد خود انتخاب کرده‌اند تا زودتر به استان زیبای مازندران برسند یا چهاردانگه ای‌های که از سر اجبار در این مسیر  پر خطر باید  رفت و آمد کنند،  این غول های آهنی جان و مال مسافران را تهدید می‌کند.

بعضا سرعت بالا به خصوص بونکر های حامل سیمان در جاده ای باریک که بدون توجه به راننده رویرو ، برای سریع تر رسیدن به مقصد  تا شاید بار بیشتری حمل نمایند  تا پول بیشتری کسب نمایند، رنج رانندگی را برای راننده های سورای این مسیر دو چندان کرده است.

محور کیاسر که از زیباترین محورهای کشور می‌باشد که استان مازندران را به استان های شرقی و جنوب کشور  متصل می‌کند، می‌توانست در صورت احداث به صورت استاندار،باعث توسعه منطقه چهاردانگه  و ایجاد اشتغال پایدار در بخش و کاهش مصرف سوخت شود.

از تاکام تا سه راهی فولاد محله کمتر جایی برای سبقت گرفتن وجود دارد که آن هم ماشین های رو برو فرصت سبقت را از شما می‌گیرد و مجبور هستی در پشت سر کامیون درسراشیبی ها و سربالایی ها تند  با سرعت بسیار کم و با ترمزهای زیاد رانندگی کنی، که نتیجه آن تحمیل  بار روانی منفی و فشار زیاد بر خودرو  می‌باشد.

مردم چهاردانگه ده‌ها سال منتظر  آسفالت محور کیاسر بودند، بعد از سال های طولانی چشم انتظاری، تحمل صبر ایوب وار، موقعی که جاده آسفالت شد، تصادفات وحشناک و کشتار مردم بی گناه در این محور غیر استاندارد، مردم چهاردانگه را از داشتن چنین جاده ای غیر ایمن پشیمان کرده است.

هر روز شاهد تصادفات وحشتناک و واژگونی خودرو در این محور پر خطر هستیم، جان و مال مردم چهاردانگه و مسافرین در این جاده به شددت در خطر می‌باشد. اما فریاد مردم چهاردانگه همانند انتقال زباله ساری به چهاردانگه به گوش مسئولین نمی رسد.

این روز ها که موسم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌باشد، شاهد  حضور انبوه کاندیدای دلسوز، مردمی، خاکی، مخلص، در سطح بخش چهاردانگه می‌باشیم  و برای جلب نظر این مردم تمام تلاش خود را مصروف می کنند تا رای آنها را  کسب نمایند. چون می‌دانند رای اهالی چهاردانگه در انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار تاثیر گذار می باشد.

کاندیدای عزیز! آیا جان مردم چهاردانگه به اندازه رای آنها برای شما ارزش دارد؟!

اگر جان این مردم برای شما ارزش دارد با مردم مظلوم و محروم منطقه چهاردانگه عهد ببندید شر زباله را از سر مردم چهاردانگه کم نمایید این مردم دیگر تحمل انتقال زباله را به منطقه ندارند و همچنین  با پیگیری های خود محور کیاسر را از این وضعیت نجات دهید. اگر امروز گامی برداشته نشود در آینده ممکن است شما یکی از قربانیان همین محور مرگ باشید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.